וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "יש פה חבורה שראויה לייצג מועדון כזה"

מאמן בית"ר ירושלים החמיא לשחקניו אחרי הניצחון על מכבי פ"ת: "התפוצצנו בגדול". נציגי גנט עקבו אחר פרדה וסטיבן כהן

ברני ארדוב

בית"ר ירושלים עשתה ציד גדול לקראת הישארות בליגת העל. הקבוצה של אלי כהן השיגה ניצחון רביעי ברציפות, 1:3 על מכבי פתח תקוה, שבה למקום ה-11 והגדילה את הפער מהקו האדום לשבע נקודות. כ-6,000 צופים הגיעו למשחק הרדיוס באצטדיון רמת גן וראו ארבעה שערים תוך שמונה דקות. דן איינבינדר (49), קובי מויאל (53 בפנדל) וסטיבן כהן (57) כבשו את השערים כאשר שער עצמי של איינבינדר קבע שוויון זמני בדקה ה-50. אגב, אוהדי בית"ר קיללו במשך דקות ארוכות את יו"ר ההתאחדות אבי לוזון ואחיו עמוס, נשיא מכבי פתח תקוה.

המאמן המנצח אלי כהן: "בית"ר הייתה מאופקת במחצית הראשונה. השחקנים היו מרוכזים ודרוכים, סגרו את פתח תקוה. דחפתי אותם קדימה ואמרתי להם להיכנס לרחבה ולהכניס כדורים. כל גול היה בצבע. אמרתי בהפסקה שאנחנו חייבים להיפתח ולהגיע לרחבה. התפוצצנו בגדול. החבורה הזאת מלאה בכישרון שהיה חבוי הרבה זמן. החבורה מתאימה למועדון הזה והיא ראויה לייצג מועדון כזה. אנחנו משחקים התקפי, כולם משתתפים במשחק וסוגרים נכון. הקבוצה תישאר בליגה. יש הרבה נקודות בקופה ואסור להוריד את הרגל מהגז. אמרתי לשחקנים שנוציא גלגל, גלגל מהבוץ. הוצאנו ארבעה גלגלים ועכשיו צריך לדחוף את העגלה במידרון".

על הקהל אמר המאמן: "לעגו ואמרו שלא יגיעו לפה 5,000. זה הקהל מספר אחת בארץ. הם שרים על הקבוצה של המדינה ואני שר: 'הקהל של המדינה'".

סטיבן כהן הוסיף: "אני חשוב שנשארנו היום בליגה. זה היה המשחק הכי חשוב שלנו ועשינו עבודה טובה מול קבוצה טובה. בשלושה ארבעה מצבים עשינו שלושה גולים. שבעה נקודות על פתח תקוה זה המון. צריך עוד ניצחון או שניים. אלי כהן כל הזמן רציני ואנחנו משחקים יותר אגרסיבי כל המשחק ועכשיו אנחנו גם עושים גולים,, מה שלא עשינו כל הליגה. אני מסיים חוזה, אבל בעזרת השם אני אשחק בבית"ר, עם הקהל הכי טוב בארץ".

קובי מויאל: "אנחנו בתקופה מצוינת, הכל מתחבר. מתחילת המשחק באנו כדי להיות דומיננטיים ולשלוט במשחק. פתחנו פער גדול בתחתית, אבל לא נרים את האף יותר מדי"

לוזון מתכוון ליזום שיחה עם סיני: "זה או אנחנו או באר שבע"

לחץ ובעיקר הלם במכבי פתח תקוה בעקבות ההפסד שהותיר את הקבוצה מתחת לקו האדום. הנשיא עמוס לוזון מתכוון ליזום שיחה עם המאמן משה סיני בעקבות המצב אליו נקלעה הקבוצה, שרשמה משחק שביעי ללא ניצחון, מאז ה-4 בפברואר. סיני פתח את הקדנציה שלו עם שני ניצחונות רצופים על רמת השרון ומכבי תל אביב וניצחון נוסף בגביע על סכנין, אבל מאז הקבוצה לא מצליחה לנצח. למקורביו אמר המאמן: "אני צריך ללכת עם מה שיש לי. בטח שעכשיו לא ארים ידיים". הקבוצה (30 נקודות) ממוקמת כעת שתי נקודות מתחת לקו האדום, שמעליו נמצאת הפועל באר שבע (32) והפועל חיפה (35).

"בהפועל באר שבע אמרו שזה או אנחנו או הם? כנראה שהם צדקו", אמר שחקן בקבוצה בצאתו מחדר ההלבשה. "אפשר לומר הכל, אבל בית"ר ירושלים פשוט הגיעה רעבה יותר לשני המשחקים מולנו. אלו ניצחונות שישאירו אותם בליגה. אנחנו במצב קשה מאוד. חבל שלא ניצלנו את המגרש הזה, שהיה עד לא מזמן המגרש הביתי שלנו".

חבר ההנהלה לשעבר משה זוארץ נכנס לחדר ההלבשה, אבל לא דיבר עם השחקנים. גם עמוס לוזון נכנס למתחם ולא דיבר. פתח תקוה תארח במחזור הבא במה שכבר מוגדר כ"משחק העונה" את הפועל חיפה: "קשה מאוד לדבר עכשיו על ניצחון, כי אנחנו עדיין בתחושה של ההפסד הערב. נצטרך לעשות חושבים. המהפכות כבר לא יעזרו. נצטרך להביא לחימה ולהבין שאם מפסידים יורדים ליגה", אמרו בקבוצה שתשוב לאימונים ביום שלישי.

סיני סיכם בסיום: "בחצי הראשון היינו שווים והיה משחק מאוד טקטי. בחצי השני מעידה של כמה דקות וספגנו שלושה שערים. לא יצרנו מצבים מול השער של בית"ר. ספגנו בקלות וזו הבעיה שלנו. קשה לתת את התשובות. אני רואה שאנחנו סופגים בקלות וזה המצב. השחקנים נלחמו ורצו, אבל כנראה שזה לא מספיק. כדי לצאת מהצב נצטרך להשקיע ולעשות את העבודה. אחרי ההפסד 3:1 אני לא חושב על המשחק הבא, אני צריך לעכל את המשחק הזה. לא הגבנו לשערים של בית"ר שהגיעו בצורה מהירה לשער שלנו ואלו דברים שאסור שיקרו בקבוצה מקצוענית".

נציגי גנט צפו במשחק יחד עם סוכן השחקנים דודו דהאן. הם הגיעו לראות את סטיבן כהן, דני פרדה ומתן אוחיון, אך כרגע לא הוגשה הצעה. כזכור, פרדה כבר היה מחוזר על ידי הבלגים בעונה שעברה, אך בסופו של דבר לא הוגשה הצעה עבורו. הבלגים צפו במספר שחקנים בימים האחרונים, בהם סיראז' נאסר מהפועל באר שבע, ואחד השחקנים שהוצע להם היה קשר מכבי פתח תקוה, אותו יגיעו לראות גם בהמשך העונה.

בית"ר ירושלים ניצחה 1:3 את מכבי פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully