וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים גברה 1:3 על מכבי פתח תקוה

מערכת וואלה! ספורט

25.3.2012 / 21:24

ניצחון רביעי רצוף לאלי כהן, בדרך לעוד עונה בליגה. איינבינדר כבש והשווה בשער עצמי, גם מויאל וכהן מצאו את הרשת

במשך רוב העונה הסדירה בית"ר ירושלים הייתה אחת הקבוצות החלשות בליגה ובבירה כבר התחילו לחשוש ברצינות מירידה ללאומית, אבל אלי כהן לקח את המושכות ועימו הגיע השינוי המיוחל אצל הצהובים שחורים. היום (ראשון) בית"ר פתחה את הפלייאוף התחתון עם 1:3 גדול על מכבי פתח תקוה במשחק הרדיוס שלה, שנערך באצטדיון רמת גן. עבור בית"ר, היה זה ניצחון רביעי ברציפות ואם היא לא תטעה יותר מדי בששת המחזורים שנותרו עד לסיום העונה, היא תישאר בליגה כנראה. דן איינבינדר, קובי מויאל וסטיבן כהן כבשו תוך שמונה דקות, כשאיינבינדר גם משווה ל-1:1 בשער עצמי בין לבין.

קשר בית"ר ירושלים קובי מויאל חוגג שער. ברני ארדוב
ניצחון קריטי לקבוצה מהבירה. מויאל ובן שושן חוגגים/ברני ארדוב

משחק התחתית הקריטי הזה, שלפני שלושה שבועות בלבד הסתיים ב-2:3 לבית"ר במושבה אחרי בלגן גדול בין שני המועדונים, אמור היה להתקיים תחילה בבלומפילד ואז באשדוד ולבסוף הוא הועבר לאצטדיון הלאומי. האמת, במחצית הראשונה נדמה היה ששתי הקבוצות לא ממש מצאו את המגרש הנכון והמשחק התנהל על מי מנוחות.

זה ממש לא מה שקרה בעלייה מחדרי ההלבשה אל המחצית השנייה. תוך שמונה דקות התחיל טירוף על כר הדשא. איינבינדר כבש שער נפלא (49) ומיד השווה בשער עצמי (50), אחרי מבצע מצוין של מרואן קבהא. אלא שבית"ר לא נבהלה, יצאה מההלם ושלוש דקות אחרי השוויון היא זכתה בפנדל, כשאורי אוזן, שבמשחק הקודם בין הקבוצות כבש שער עצמי, נגע הפעם בכדור בידו. קובי מויאל בעט פנימה והחזיר את היתרון לבית"ר. עוד ארבע דקות ועוד שער, שחתם את המשחק, כשסטיבן כהן בעט מקרוב פנימה.

כאמור, הניצחון מקרב את בית"ר לעוד עונה בליגת העל ובשבוע הבא היא תנסה לעשות צעד נוסף לשם עם משחק חוץ מול ראשון לציון. למלאבסים, ששוב הציגו הגנה עלובה ומעבירים עוד מחזור מתחת לקו האדום, מצפה מלחמה נוספת, בבית מול הפועל חיפה.

מחצית ראשונה

דקה 8: ניסיון ראשון של בית"ר. כהן הקדים את כולם לכדור קרן לפינה הקרובה, אבל פיספס את המסגרת.

דקה 13: כהן המשיך להיות פעיל ונשלח לעומק. כדור הרוחב החזק שלו לא הגיע לאף אחד.

דקה 18: שוב כהן, הפעם הוא הסתובב על סף הרחבה והיה חייב למסור לשניים מחבריו שעמדו פנויים, אבל בחר לבעוט והכדור הלך לשמיים. פתח תקוה לא במשחק.

דקה 30: חצי שעה של כדורגל וחייבים להודות - משחק כדורגל רע מאוד ומצדיק את מיקומן של שתי הקבוצות בתחתית.

דקה 33: רק התלוננו וכדור שהורחק רע מהגנת בית"ר הגיע לקובי גנון, שהניף רגל ומ-35 מטרים כמעט כבש את שער העונה. הרוש הדף בקושי לקרן.

דקה 42: פרננדס סובב כדור חופשי מחוץ לרחבה לכיוון החיבורים, שטראובר התעופף והציל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מחצית שנייה

דקה 49: גול! היה שווה לחכות מחצית שלמה בשביל זה. בן שושן הגביה משמאל, איינבינדר הגיע מאחור ומ-15 מטרים ירה פנימה. 0:1 נפלא לבית"ר.

דקה 50: גול! לא להאמין, יש לנו שוויון תוך פחות מ-60 שניות. קבהא ביצע סלאלום מרהיב בין כל הגנת הבית"רים וגילגל מול הרוש. איינבינדר, שלפני רגע כבש, גלש והציל, אבל הכניס עם הגוף את הכדור פנימה, 1:1 מהיר.

דקה 53: גול! מה הולך פה? עוד שלוש דקות ואוזן נגע ביד בתוך הרחבה. מאיר לוי הצביע על הנקודה הלבנה ומויאל שלח את הפנדל לפינה הגבוהה הימנית. 1:2 לבית"ר, איזה טירוף במחצית השנייה.

דקה 57: גול! לא נגמר! מויאל הקפיץ כדור חופשי, איינבינדר המשיך להיות במרכז העניינים והעביר לאמצע, שם חיכה כהן, שמול שער ריק שלח פנימה. 1:3 לבית"ר.

דקה 63: קבהא עלה מעל כולם לכדור גובה ונגח היטב, הרוש התעופף והדף מעל למשקוף.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אבי ריקן, אנדריי פיליאבסקי, תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, דן איינבינדר, דריו פרננדס, סטיבן כהן (ברק משה, 85), עמית בן שושן, לאונרדו פאסוס (ערן לוי, 78).

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, אורי אוזן, מתן אוחיון, שי מימון, קובי גנון, מרואן קבהא (איגור מאליש, 72), מריו צארביץ' (אסי משיח, 56), דני פרדה, טל בן חיים, עומר גולן, ויקטור מרעי.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully