וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: הפועל תל אביב ניצחה 0:2 את לגיה ורשה

שערים של טועמה וידין סידרו לאדומים ניצחון שני במפעל ופרידה ממנו כישראלית הטובה ביותר, אך גם כך הם הודחו. שיש הורחק

בואו לדבר על המשחק בפייסבוק

שלב בתים הוא דבר הפכפך מאוד. הפועל תל אביב הייתה הקבוצה הכי גרועה מבין הישראליות לאחר סיבוב המשחקים הראשון של הליגה האירופית והערב (חמישי) היא סיימה את הקמפיין בצורה הכי טובה מבין הישראליות. האדומים ניצחו 0:2 את לגיה ורשה, במסגרת המחזור השישי והאחרון בשלב הבתים של הליגה האירופית.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים, סלים טועמה (שמאל), גל שיש, שי אבוטבול. ברני ארדוב
לפחות סיימו את המפעל כישראלית הטובה ביותר. טועמה, שיש ואבוטבול/ברני ארדוב

הפועל תל אביב סיימה את שלב הבתים במקום השלישי עם שבע נקודות, בעוד הקבוצה הפולנית שהבטיחה את המקום השני עוד לפני המשחק הערב, סיימה את הקמפיין עם תשע נקודות, שבע פחות מאלופת הבית פ.ס.וו איינדהובן. האדומים בסך הכל יכולים להיות מרוצים מהסיבוב השני, בו השיגו שבע נקודות, כולל 3:3 נהדר מול האימפריה ההולנדית בחוץ וניצחונות מרשימים גם על ראפיד בוקרשט וכאמור גם על לגיה ורשה. כנראה שהפועל תל אביב בסך הכל הייתה זקוקה למעט זמן התאקלמות עם דרור קשטן והסגל החדש לחלוטין כמעט.

האדומים עלו למשחק בהרכב חסר יחסית, כשמור שושן קיבל הזדמנות ב-11 לראשונה בקריירה שלו והציג משחק מצוין ושקט מאוד לצידו של וואליד באדיר במרכז ההגנה. אין ספק ששושן, שוודאי רצה להוכיח את עצמו מאוד, נתן מעט חומר למחשבה לקשטן, שבעצמו נעדר מהמשחק בשל האבל על מות אחיו, בטח כשמצבת הבלמים שלו כל כך בעייתית. הפועל איבדה את עומר דמארי, שנפצע והוחלף בדקה ה-22, אבל יכולה להתנחם בכך שהחלוץ גם כך מושעה ממשחק הליגה מול מכבי פתח תקוה ולא היה יכול לשחק ביום ראשון ממילא.

הפועל בסך הכל נראו בסדר גמור, מול יציעי בלומפילד הלא מלאים במיוחד, וגם כשנותרו ב-10 שחקנים, לאחר שגל שיש שוב עשה שטות וספג כרטיס צהוב שני מיותר לחלוטין, הצליחו לכבוש את השער השני ולהכריע את משחק הגארבג' טיים הזה באופן סופי ומוחלט.

מהלך המשחק

דקה 14: שיש מסר לדמארי, שהמשיך לתמוז, שהחליט לפרגן לידין, שבעט טוב, אך הכדור חמק לקרן.

דקה 15: ראדוביץ' פרץ מצוין קדימה ובעט חזק מ-10 מטר, אדל הדף מצוין.

דקה 21: מסירת רוחב מצאה את גול, שבעט טיל מ-23 מטר היישר לידיים של אדל.

דקה 23: מסירה ארוכה מצאה את תמוז, שפרץ חזק קדימה ובעט מ-16 מטר, שקבה הדף לקרן בקצות האצבעות.

דקה 33: גול! כדור חופשי של טועמה מ-28 מטר נעצר רק ברשת של שקבה, שהיה צריך לקחת את הכדור. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 41: גורדנה שיחרר בעיטה נהדרת מ-27 מטר, שעלתה על גג השער.

דקה 53: ראדוביץ' פרץ מאגף שמאל, עבר את באדיר וחוטבא ובעט חזק, אך אדל קלט.

דקה 59: ראדוביץ' בעט למרות השמירה של שושן, אך הכדור יצא החוצה.

דקה 62: כרטיס אדום! שיש הכשיל את ז'ירו וספג כרטיס צהוב שני. למגן הפועל תל אביב זהו אדום שני בפרק זמן קצר, לאחר שגם בדרבי הוא הורחק.

דקה 68: ראדוביץ' קיבל מסירת עומק ובעט מצוין מ-23 מטר, אדל הדף.

דקה 74: מסירת עומק מצאה את ראדוביץ' חופשי מול אדל, אך השוער יצא עם ידו על העליונה.

דקה 76: גול! מסירת עומק של תמוז מצאה את עבאס, שמסר כדור רוחב לידין, שבעט מ-18 מטר כדור נהדר לחיבורים. 0:2 להפועל תל אביב.

הרכב הפועל תל אביב: אפולה אדל, נאעל חוטבא, וואליד באדיר, מור שושן, גל שיש, אביחי ידין, רועי גורדנה (מחמוד עבאס, 70), סלים טועמה (מהראן לאלה, 78), מירקו אורמוש, עומר דמארי (שי אבוטבול, 22), טוטו תמוז.

הרכב לגיה ורשה: וויטק שקבה, דיקסון צ'וטו, תומאש קיילבוביץ' (משה אוחיון, 86), אינקי אסטיז, יאקוב רזז'ניצ'אק, יאנוש גול, מאצ'יי רייבוש, מירוסלב ראדוביץ', מיכל ז'ירו (מיכל קוצ'רז'יק, 71), דניאל לוקשיק (רפאל וולסקי, 60), דניאל ליובויה.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully