וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל אבידור: "היה חשוב למועדון שהצוות המקצועי יישאר"

חלוץ הפועל חיפה העניק לשירזי וכץ את הקרדיט על הניצחון הראשון העונה. ערן לוי יגיש מחדש את תביעת הבוררות נגד המועדון

בהפועל חיפה נשמו אמש (שבת) לרווחה אחרי ניצחון הליגה הראשון העונה על הפועל פתח תקוה (0:1). בקבוצה כבר מרגישים שינוי משמעותי באווירה ומקווים שהמגמה החיובית ביכולת של השחקנים תימשך במחזורים הקרובים.

אחד האחראיים לשיפור של האדומים הוא יובל אבידור, שחזר לפני מספר שבועות לקבוצת נעוריו. "יש המשכיות לדברים שהחלו בשבוע שעבר מול נתניה, מולם היינו בקבר במחצית ויצאנו מזה כמו גדולים", אמר החלוץ. "כשהגעתי לקבוצה מצאתי חדר הלבשה מגובש, ראיתי חבר'ה שרוצים לעבוד ורוצים לנצח, ולא נותר אלא רק להצטרף לכוח הזה. כרגע אנחנו מציבים לעצמנו מטרה לצאת מהמצב הזה".

אבידור, שקיבל סופרלטיבים רבים מהבעלים אחרי המשחק, החזיר לו באותו מטבע: "אפשר לתת מילה טובה גם ליואב כץ וגם לצוות המקצועי. אני חושב שעצם העובדה שהצוות המקצועי נשאר פה והבעלים השאיר אותו מראה לנו השחקנים כמה זה חשוב למועדון וגם הצוות הזה חשוב לשחקנים ואנחנו לא רוצים שהוא יילך". על החזרה הביתה והיכולת המצוינת שהוא מציג אמר החלוץ: "רק רציתי לשחק כדורגל, זה הכל".

בחיפה כבר מכינים תכנית לחיזוק הסגל בחלון ההעברות בינואר במספר עמדות, כשמי שככל הנראה לא ימשיך הוא ערן לוי, שיגיש מחדש היום או מחר את תביעת הבוררות שלו נגד המועדון בסך 820 אלף שקל. אם החלוץ ימשיך בהליך המשפטי, כץ עשוי לנסות להחזירו לקבוצה פעם נוספת בניגוד לעמדתו של ניצן שירזי, למרות שבימים האחרונים כץ נמנע מלהתערב בנושא.

צפו בהפועל חיפה גוברת 0:1 על הפועל פתח תקוה

גם שביט אלימלך פירגן ליואב כץ אחרי הניצחון

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully