וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביט אלימלך: "מודה ליואב כץ שנתן לנו שקט"

22.10.2011 / 22:15

עוזר מאמן הפועל חיפה הודה לבעלים אחרי ה-0:1 על הפועל פ"ת. כץ: "יש תקווה". צרפתי: "לא יודע למה הורחקתי"

הרבה לחץ השתחרר הערב (שבת) בהפועל חיפה. האדומים השיגו את הניצחון הראשון שלהם בעונת 2011/12, עם 0:1 קשה במיוחד מול הפועל פתח תקוה במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל, שהותיר את המלאבסים במקום האחרון ועם מינוס שתי נקודות. שער של ולדימיר גלושצ'ביץ' עשה את ההבדל בין שתי הקבוצות והקפיץ את האדומים למקום ה-14 עם חמש נקודות, אחת יותר מהפועל באר שבע שהפסידה 2:1 למכבי נתניה. בסיום קרב התחתית, ממנו הורחקו יוסי דורה וגיא צרפתי, נרשמה תקרית אלימה ביציע אוהדי הפועל פתח תקוה.

עוזר מאמן הפועל חיפה שביט אלימלך אמר בסיום: "בהחלט אפשר לנשום, זה היה משחק על שש נקודות על פי הקלישאה. זה משחק שאין דרך חזרה ממנו. ראינו במחצית הראשונה קבוצה שרוצה לנצח, ובמחצית השנייה הפועל פתח תקוה השתלטה על מרכז השדה ואיבדנו את יוסי דורה. רצינו לשמור על תוצאה, אז נאלצנו ללכת אחורה".

אלימלך נשאל מה אפשר לקחת מהמשחק מלבד הנקודות ואמר: "במצבנו, בעיקר את היכולת במחצית הראשונה ואלה שלוש נקודות שיוציאו אותנו לדרך חדשה אחרי ניצחון ראשון השנה. יותר טוב שהניצחון הגיע ב-0:1 קשה. מגיע ליואב כץ מילה טובה על השקט שהוא נתן לנו לעבוד ויש פה מקצוענות. היום השגנו שלוש נקודות חשובות, אבל זו רק ההתחלה.

"אנחנו באיזה שהוא תהליך בשלושת או ארבעת המשחקים האחרונים. אנחנו בסך הכל קבוצה בסדר, קבוצה שרוצה להצליח והיום הראינו את זה עם שלוש נקודות. שיחקנו כדורגל יפה והגענו ללא מעט מצבים". אלימלך התייחס גם לערן לוי, שלא נכלל בסגל: "ערן לוי בקבוצה, ברגע שהוא יחליט שהוא רוצה לחזור, אנחנו נהיה הראשונים שנקבל אותו".

בעלי הפועל חיפה יואב כץ נשמע מרוצה: "זה בהחלט היה ניצחון שנותן תקווה להמשך הדרך. אני מקווה שזה יחזיר את הביטחון לשחקנים ונצא לדרך חדשה. אסור לשכוח שהפועל פתח תקוה היא בסך הכל קבוצה טובה, שהשיגה כבר שבע נקודות העונה. כך שהניצחון עליה בחוץ לא היה דבר של מה בכך.

"עם זאת, אנחנו נצטרך להתחזק ונחפש לצרף שחקנים אפילו לפני ינואר. כרגע, אנחנו במלחמה להישרדות וכל משחק מבחינתנו הוא משחק על הירידה". כץ החמיא לחלוץ יובל אבידור ואמר: "הוא מזכיר לי את עדן בן בסט. היכולת שלו, הרצון והנחישות על המגרש היו יוצאים מן הכלל. אני מאמין שתהיה לו עונה גדולה".

מאמן הפועל פתח תקוה גילי לנדאו הוסיף: "אנחנו לא מתייאשים. במחצית הראשונה לא היינו טובים על אף שהגענו להרבה מצבים. במחצית השנייה השתלטנו על המגרש אבל ההרחקה שיבשה לנו את המשחק.

"לאחר מכן הכתבנו קצב, אבל לא הצלחנו להגיע למצבים טובים. לא צריך להיות מומחה לכדורגל כדי לדעת שיש לנו בעיה בשפיץ. היינו צריכים לתרגם את היכולת שלנו במגרש לשערים. אנחנו בשום פנים ואופן לא מרימים ידיים, בסך הכל לא הובסנו 10:0 ובשבוע הבא יש לנו קרב מול הפועל באר שבע ונערך בצורה טובה. מאמין שבסופו של דבר העבודה וההשקעה ישתלמו".

בהפועל פתח תקוה כעסו בסיום המשחק על אסף קינן וחלק מאנשי הקבוצה אפילו המליצו לגיא צרפתי להגיש תלונה נגד השופט. על פי דבריו, השופט מרחיק אותו באופן שיטתי. צרפתי אמר לאחר המשחק: "שאלתי את קינן למה הוא הרחיק אותי ולא הייתה לו תשובה. הוא בעצמו לא ידע והעובדה שהרחיקו את גולן חרמון בהתחלה ולא את יוסי דורה מראה כמה ההחלטה הזו לא הייתה צודקת. שיציג השופט את הדו"ח ויסביר למה הורחקתי כי לי אין מושג. דחפו אותי ולא התקרבתי לאף אחד. גם השופט הרביעי אמר לקינן באוזניה שרק דורה צריך לקבל כרטיס אדום".

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

הפועל חיפה ניצחה 0:1 את הפועל פתח תקוה בקרב התחתית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully