וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאו פפאלוקאס: "מאמין שלא אפתח בחמישייה"

הרכז של מכבי תל אביב סיפר על מקומו בקבוצה החדשה: "אם תהיה לי בעיה מחוץ למגרש, סופו יעזור לי לפתור אותה"

מכבי תל אביב בנתה העונה סגל רחב ונוצץ, לקראת השתתפותה בשלושה מפעלים, ואחד השמות הנוצצים בין ההחתמות הוא תיאו פפאלוקאס. לכבוד שבוע פתיחת היורוליג (הליגה נפתחה אתמול בניצחונה של צסק"א מוסקבה על ז'לגיריס קובנה 74:87), התראיין הרכז היווני לאתר המפעל, וסיפר על תחושותיו לקראת פתיחת העונה.

"תמיד היה כיף לשחק ביד אליהו, אפילו נגד מכבי, אז יכולתי רק לדמיין מה זה לשחק במדי הקבוצה. מדובר באירגון מצוין, עם היסטוריה מפוארת ומאמן נפלא. הם בהחלט יכולים לזכות ביורוליג, וזו הסיבה העיקרית שהגעתי לתל אביב", אמר פפאלוקאס בראיון. היווני גם סיפר על התהליך שבסופו הגיע לקבוצה: "אני ודיוויד בלאט דיברנו במהלך הקיץ פעמיים או שלוש, ואמרתי לו שאני רוצה לשחק רק ברמה הכי גבוהה. הוא סיפר לי על התוכניות שלו, ומשם הכל היה פשוט וקל. אני מאמין שאני לא אפתח בחמישייה, אלא אעלה מהספסל. יש פה הרבה שחקנים טובים, ובעמדה שלי יש את ג'ורדן פארמר שאני מקווה שיישאר כל העונה, וגם את יוגב אוחיון שעובד קשה מאוד".

"לא עבדנו ביחד קודם, אבל בוודאי שראינו אחד את השני מפעם לפעם, גם על המגרש וגם מחוצה לו. יש לי הרבה כבוד אליו בגלל הדעות שלו על כדורסל מפעם לפעם", הרחיב פפאלוקאקס על יחסיו עם המאמן, וסיפר גם על עמיתו לקבוצה, סופוקליס שחורציאניטיס: "האנשים בישראל אוהבים את סופו, הקבוצה אוהבת אותו, ובוודאי שהוא היה פאקטור בהחלטה שלי להגיע. הוא לא רק מישהו שאני מכיר, הוא גם יווני, ואם תהיה לי בעיה מחוץ למגרש, הוא יעזור לי לפתור אותה".

פפאלוקאס הוא כבר בן 34, גיל מבוגר לכדורסלן, וגם לעניין הזה הוא נאות להתייחס: "אני עובד מאוד קשה כדי לשמור על הגוף שלי בכושר. כשאתה מתבגר, אתה צריך יותר זמן מנוחה אחרי עבודה, אתה צריך להיזהר יותר. היה לי מזל שלא היו לי פציעות רציניות מדי". שלושה חברי קבוצה לשעבר של פפאלוקאס, ג'יי אר הולדן, טרג'ן לנגדון ומרקוס בראון, פרשו הקיץ, כמו גם מאמנו הטרי דרק שארפ, ופפאלוקאס סיפר על התחושות: "כדורסל בשבילנו זו הנאה. כל עוד אתה נהנה לשחק, אתה ממשיך, ואם לא - אתה מפסיק. השחקנים האלו היו שחקנים אדירים אבל גם בני אדם מצוינים, והם היו חשובים לספורט וגם לי, ואני מאוד מכבד את ההחלטה שלהם".

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully