וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר לסמוך על בן שמעון

גיא צרפתי

11.8.2011 / 16:26

הכוכב עזב, ההגנה התפזרה, אבל אפשר לבטוח במאמן שיוביל גם העונה את קרית שמונה לפלייאוף העליון. גיא צרפתי מנתח

מאמן: רן בן שמעון

חמש שנים אחרונות: 2010/11 – מקום 5, 2009/10 – מקום ראשון (בליגה הלאומית), 2008/09 - מקום 12 (ירדה ללאומית), 2007/08 – מקום 3, 2006/07 – מקום ראשון (בליגה הלאומית).

באו: יובל אבידור, איתמר ניצן, דושאן מאטוביץ', אחמד עאבד, ליאור לוי, רביד גזל.

הלכו: ויאם עמאשה, גיא חיימוב, יניב לביא, אופיר חמו, אורי שטרית.

סיבה לאופטימיות

החלק החזק בקרית שמונה זה הצוות המקצועי והניהולי. לא משנה מי מרכב את סגל השחקנים, בסופו של דבר הצוות הניהולי בראשותו של רן בן שמעון יידע למצוא פתרונות. הדוגמה הכי טובה לכך היא המהלך שעשו הקיץ כשמינו את ברק בכר לעוזרו. זה בעצם שחקן שנתן את הגוף שלו לקרית שמונה, ולצרף אותו לצוות זה כוח אדיר למערכת הזו שמנוהלת היטב על ידי יוסי אדרי. הייתי ארבע שנים בקרית שמונה, ואני מכיר את התקופה עם רן בן שמעון. בלי רן בן שמעון זה מועדון אחר לגמרי. לכן, לדעתי, כל עוד בן שמעון בקרית שמונה זו סיבה לאופטימיות, וכולם שם מרגישים את זה.

סיבה לדאגה

כל ההגנה שהייתה בקרית שמונה בשנה שעברה ורצה ביחד מעל שש שנים נחלשה. זה היה חלק חזק מאוד שלה הקבוצה, עם סלאח חסארמה, יניב לביא וברק בכר, כשגם אורי שטרית עזב. אבל בהתייחס לוותיקים, זו הייתה הגנה עם תיאום מושלם לאור העובדה ששיחקו כל כך הרבה שנים יחד. עכשיו, אחרי כל כך הרבה שנים, לשנות הגנה זה משהו שהם יצטרכו לדעת איך להתמודד איתו ולהתגבר עליו. זה החיסרון שלהם.

הברומטר

אדריאן רוצ'ט הוא שחקן שנכנס לנעליים גדולות ועושה את העבודה של הפליימייקר-הקשר המרכזי בצורה טובה עד כה. השנה הוא יצטרך להוכיח שהעונה שעברה לא הייתה מקרית, ואולי אפילו לתת עונה יותר טובה ולהמשיך לספק כדורים לשלושת החלוצים. השנה לדעתי ישימו עליו יותר עין, ישמרו עליו יותר חזק והוא יצטרך להתמודד עם זה. זו שנת המבחן של רוצ'ט. עמאשה עזב והתקדם, אלרואי כהן עשה זאת גם, השנה רוצ'ט צריך להוכיח שהוא יכול להגיע לרמות יותר גבוהות ולהתקדם לקבוצה גדולה יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מבחן המאמן

רן בן שמעון צריך להוביל את קריית שמונה להתברג בפליאוף העליון. בשלוש השנים של קרית שמונה בליגת העל היא הייתה בצמרת, ורק בעונה אחת היא ירדה ליגה, כך שהיחס אומר שרוב הזמן של הקבוצה בליגה הבכירה, היא הצליחה להתברג בחלק העליון. קרית שמונה צריכה להמשיך את זה ואת המסורת של החלק העליון בטבלה. יש שם שקט תעשייתי עם מקום טוב וקהל תומך. יש להם את כל הכלים להפוך להיות מועדון צמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully