וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור חכמון חוזר לברק נתניה

14.7.2011 / 15:07

סנטר הפועל ירושלים הודיע לראשי הקבוצה כי החליט לחזור אליה והעדיף את הצעתה על פני מכבי חיפה ועירוני אשקלון

אחרי התלבטויות רבות, סנטר הפועל ירושלים בעונה שעברה ליאור חכמון הודיע היום (חמישי) לברק נתניה כי ישחק בשורותיה בעונה הבאה ויחתום על החוזה בקבוצה בהמשך היום. חכמון היה מבוקש מלבד נתניה גם במכבי חיפה ועירוני אשקלון, שם מאמן אריק אלפסי שנתן לו את ההזדמנות הגדולה בנתניה לפני שנתיים, אך בסופו של דבר בחר השחקן לחזור לקבוצה בה גדל, וצפוי להיות הישראלי המוביל בסגל של דני פרנקו.

חכמון (25, 2.02) גדל בקבוצת הנוער של נתניה, רשם את עונת הבכורה שלו בליגת העל דווקא במדי רמת השרון, ואת הפריצה האמיתית שלו עשה במדי נתניה בלאומית בעונת 2006/7. בעונת 2008/9 חזר חכמון לליגת העל כשחתם בעירוני רמת גן, הפך לאחד הגבוהים המפתיעים בליגת העל, וחזר בעונה לאחר מכן לנתניה שעלתה לליגה הראשונה. עונה טובה מאוד שהסתיימה בחצי גמר הפיינל פור הובילה אותו בעונה שעברה לירושלים במדיה רשם 5.6 נקודות ו-2.5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

מלבד חכמון, שכאמור צפוי לחתום היום, חתמו בנתניה ליאור ליפשיץ, יהוא אורלנד, אלירן גואטה ובריאן אוסברי. בקבוצה מעוניינים לצרף גם את כריס ווטסון, אך העסקה טרם הושלמה. המאמן דני פרנקו צפוי לנסות להחתים בימים הקרובים עוד גארד זר כדי להשלים את מצבת הזרים לקראת העונה הבאה.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully