וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תממש את האופציה על סאבו פאביצ'ביץ'

23.5.2011 / 19:00

הבלם המונטנגרי צפוי להמשיך בצהוב. גם ישראלביץ' נשאר. בקבוצה החליטו: שטראובר לא יעזוב גם אם יוחתם שוער חדש

מכבי תל אביב מעלה הילוך בכל הקשור לבניית הסגל לעונה הבאה. במועדון התקבלה החלטה עקרונית לממש את האופציה להמשך ההתקשורת עם הבלם המונטנגרי סאבו פאביצ'ביץ'. הבלם בן ה-30 שהגיע מקבאלה היוונית רשם 31 הופעות בהרכב, אך בשבועות האחרונים מעמדו לא היה ברור. למרות שבשלב מסוים נראה היה כי הקבותה תוותר על שירותיו, מסתמן כי פאביצ'ביץ' ימשיך ללבוש צהוב גם בעונה הבאה.

גם גיז'רמו ישראלביץ' קיבל הודעה ממכבי תל אביב שהוא ממשיך בקבוצה, אחרי שבקבוצה אהבו את השיפור ביכולתו בעיקר במהלך הפלייאוף העליון והוא צפוי לסכם באמצעות סוכנו גלעד קצב, על חוזה לעונה הבאה. ישראלביץ' החזיק בהצעה גם מהליגה הארגנטינאית ובמידה שלא היה ממשיך בקרית שלום, הוא היה עוזב את ישראל יחד עם משפחתו וחוזר לדרום אמריקה.

לגבי לירן שטראובר, בקבוצה התקבלה החלטה כי השוער ישאר בכל מקרה במועדון, גם אם יוחלט להביא שוער ישראלי נוסף לסגל. הפגישה שהיתה אמורה להתקיים עם שטראובר וסוכנו גלעד קצב נדחתה למועד אחר. אחת האפשרויות שעלו על הפרק היא חתימה על חוזה לשנתיים ובסיומן השתלבות בצוות המקצועי של המועדון. במכבי רוצים לראות את שטראובר יחד עם ברק לוי בצוות השוערים של הקבוצה לעונה הקרובה.

פאביצ'ביץ', ישראלביץ' ושטראובר מצטרפים להאריס מדוניאנין, שקיבל מראשי הקבוצה הודעה שהוא ממשיך בעונה הבאה. מדוניאנין המריא לחופשת מולדת בבוסניה והוא צפוי לחזור ארצה באמצע חודש יוני, לקראת מועד פתיחת אימוני הקיץ של הצהובים.

עדכון ראשון: 23/5 12:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully