וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ובית"ר ירושלים סיימו ב-0:0

החמצה אומללה של שריקי מ-4 מטרים מנעה מאשדוד שער בטוח, והובילה ל-0:0 מול בית"ר ירושלים, שהבטיחה את מקומה בליגה

אז איך תיזכר העונה הזו של בית"ר ירושלים? האם האוהדים יזכרו בעיקר את ההתפרקות של הקבוצה בתחילת העונה? את נטישת המשקיעים, את פרשת טוטו תמוז שעבר להפועל תל אביב, את הנפילה המביכה לפלייאוף התחתון, או דווקא את את ההתעוררות של הקבוצה בשלבים הסופיים של העונה? הערב (שבת) נקטע רצף הניצחונות של בית"ר לאחר שזו סיימה ב-0:0 חלש מול מ.ס אשדוד בחוץ, אבל היא יכולה להתנחם בכך שהערב באופן רשמי היא הבטיחה את מקומה בליגת העל גם בעונה הבאה. ואשדוד? היא מוציאה נקודה, אבל נמצאת רק 4 נקודות מהקו האדום, ואם היא לא תתעורר במהרה, היא עוד עלולה למצוא את עצמה בצרות צרורות.

שחקן מ.ס אשדוד עידן שריקי. קובי אליהו
איזו החמצה נוראית. שריקי/קובי אליהו

המחצית הראשונה היתה מנומנמת, כשאשדוד היתה זו ששלטה בשדה. שחקניו של יוסי מזרחי הצליחו להגיע מספר פעמים אל הרחבה של האורחים, אבל פעם אחר פעם נראו כבדים, ולא השכילו להכניע את אריאל הרוש. ההזדמנות הטובה ביותר עבור האשדודים הגיעה עם בעיטה חופשית טובה של משה אוחיון לקראת סיום המחצית הראשונה, אבל השוער הירושלמי הדף היטב, ולחדרי ההלבשה ירדו שתי הקבוצות ב-0:0 מאכזב. גם 45 הדקות שהגיעו אחריהן לא בדיוק ייכנסו להיכל התהילה של הכדורגל הישראלי, כששוב אשדוד היתה מסוכנת יותר, אך לא מצאה את הרשת. בדקה ה-74 הגיעה ההזדמנות הטובה ביותר של המארחים, כשכדור רוחב של קינגווה מצא את שריקי פנוי לגמרי, אבל האחרון בעט מ-4 מטרים אל המשקוף.

האורחים לא נראו כאילו המשחק הזה משנה להם יתר על המידה, כשהגיעו להזדמנות בודדת משמעותית במחצית השניה, אך הנגיחה החופשית של יבואה מתוך הרחבה הלכה החוצה, והמשחק הסתיים ללא שערים. ירושלים הבטיחה לעצמה כבר את ההישארות בליגה, ועתה היא יכולה להתרכז בבנייה מחודשת של הקבוצה בחודשים הקרובים, במטרה שלא לשחזר את העונה הנוכחית. אשדוד לעומתה ממשיכה להיראות אנמית מאוד, והיא עדיין נמצאת בסכנת ירידה לליגת המשנה, במיוחד לאור התוצאות הדרמטיות הערב בתחתית. למזלה, סביר להניח שגם היכולת הבינונית הזו תספיק לה לעוד עונה בליגת העל.

מהלך המשחק

דקה 4: סמואל יבואה נשלח אל הרחבה וניסה בעיטה מזווית קשה, אבל מרציאנו היה במקום.

דקה 12: הרמה מצויינת אל הרחבה של הירושלמים מצאה את סארקי שניסה בעיטה מהאוויר, אבל הכדור טס מעל למסגרת.

דקה 30: ליאור ראובן ביצע עבירה על מקרייב מחוץ לרחבה, משה אוחיון בעט מ-18 מטרים אבל הכדור שלו שייט היישר אל החומה.

דקה 35: הרוש יצא לא טוב אל מקרייב והכשיל אותו על גבול הרחבה. אלון יפת הוציא לשוער בית"ר רק כרטיס צהוב, למרות שהגיע לו אדום כיוון שהיה האחרון מבין שחקני בית"ר. אוחיון לקח את הבעיטה החופשית והפעם ירה אותה טוב אל המסגרת, אבל הרוש הדף היטב.

דקה 47: סארקי השתחרר טוב באגף השמאלי והרים כדור היישר אל ראשו של ניר ביטון, אבל הנגיחה החדה שלו טסה מעל לשער.

דקה 74: איזו החמצה של שריקי! אשדוד הגיעה אל האגף השמאלי אל קינגווה ששלח כדור רוחב מעולה, היישר אל שריקי, שמ-4 מטרים מול שער חשוף ירה את הכדור אל המשקוף. לא ייאמן.

דקה 77: הזדמנות נדירה לאורחים, כשאייבינדר הריץ מצויין את המתפרצת מצד שמאל והרים כדור נהדר היישר אל ראשו של יבואה, אבל זה נגח מקרוב מעל לשער. מאכזב.

דקה 87: אשדוד המשיכה ללחוץ על שערה של בית"ר, כשהגגנה של האורחים הרחיקה לא טוב, וביטון הגיע מחוץ לרחבה, אבל הבעיטה שלו הלכה החוצה.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, אפא אמברוז, ניסו קפילוטו, רחמים צ'קול, סטיבן קינגווה, ניר ביטון (בן בוטבול, 90), משה אוחיון, עמנואל סארקי (נבו מזרחי, 67), עידן שריקי (עידן שדה, 83), דמיטאר מקרייב.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, ליאור ראובן, משה מישאלוב, כריסטיאן גונזאלס, אבי ריקן, דן אייבינדר, קובי מויאל (משה בן לולו, 81), עידן טל, סטיבן כהן (שי חדד, 75), חן עזריאל (מתן בראשי 90), סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully