וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - מכבי חיפה: "משחק של אליפות"

אלישע לוי ערך אסיפה ומכיר בחשיבות ההתמודדות: "אל תושפעו מהתוצאה של הפועל". אצל הצהובים: עטר כשיר ויפתח, יצחקי בסגל (ש', 21:00, ערוץ 1 ו-HD)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* 65 פעמים אירחה מכבי תל אביב את הירוקים. במאזן הצהובים 30 ניצחונות, 19 תוצאות תיקו. בחישוב פשוט: רק 16 ניצחונות לירוקים.

* המפגש האחרון של מוטי איוניר מול חיפה בליגה היה ב-2005/6. זה נגמר בתבוסות 4:0 ו-6:0 באותה עונה. כואב הלב.

* מכבי חיפה נוצחה רק פעם אחת בתשעת המשחקים האחרונים מול מכבי בבלומפילד. זה קרה בשנה שעברה. הפעם הקודמת: רק בפברואר 2006. שני המשחקים נגמרו ב-1:0 קטן.

*בעשרת המשחקים האחרונים מול הצהובים בחוץ, חיפה כבשה רק פעמיים יותר משער אחד.

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

אלירן עטר, שירן ייני וסאבו פאביצ'ביץ' שסחבו פציעות, ערכו אימון מלא ויפתחו בהרכב. החלוץ ברק יצחקי ייכלל בסגל לראשונה מאז נפצע וקרע את הרצועה הצולבת בברכו. יצחקי יסגור מעגל לאחר שנפצע במחזור הראשון מול חיפה. איוניר יחסר את יובל אבידור המוצהב ואת אבי סטרול וג'יבריל סידיבה הפצועים, המאמן צפוי לתת קרדיט לאותו הרכב שפתח בניצחון על בני יהודה במחזור שעבר. השוער ברק לוי ימשיך בין הקורות, כשלוגסי הצעיר יפתח לצידו של גל אלברמן בקישור האחורי.

במכבי מאמינים שאפשר לנצח את הירוקים ולהבטיח כמעט סופית את המקום השלישי. למרות החשש במועדון שבלומפילד לא יהיה מלא בשל יציאת אוהדים בעלי מנויים לפיינל פור בברצלונה נראה כי הוא יתבדה, לפחות על פיה קצת מכירת הכרטיסים.

לפני המשחק יערך טקס לזכרו של שחקן ומאמן העבר של הקבוצה יוסל'ה מרימוביץ' שהלך ביום חמישי לעולמו.

מכבי חיפה:

האווירה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב מתחממת: אוהדי מכבי חיפה תלו הלילה שלטים במתקן האימונים בכפר גלים, אליו הגיעו הבוקר שחקני מכבי חיפה. על אחד השלטים נכתב: "עוד ארוכה הדרך אל האושר", כדי להזהיר משאננות. מספר מצומצם של אוהדים הגיעו למתקן, הדליקו אבוקות וקראו: "תביאו אליפות". שחקן בקבוצה אמר: "נותרו לנו עוד שלושה משחקי עונה. מכבי לא תוותר לנו מחר".

אתמול תרגל המאמן אלישע לוי 12 שחקנים לקראת המשחק, כולל עידן ורד. היום הוא תרגל עשרה בלבד. מלבד רביעיית שחקני ההגנה וניר דוידוביץ', תורגלו סיידו יאיא, עידן ורד, יניב קטן, ולדימיר דבאלישווילי וליאור רפאלוב, כשתומר חמד וגוסטבו בוקולי מחוץ להרכב. למרות זאת, בחיפה מעריכים שההרכב לא ישתנה. המאמן הקרין קלטת של המשחק מול הפועל תל אביב ואמר: "עשינו ניצחון גדול וצריך להמשיך את המומנטום נגד מכבי תל אביב. נבוא מוכנים כמו שבאנו למשחק האחרון. אתם צריכים לחשוב שהמשחק הזה קובע את האליפות ואם ננצח אותו ניקח אליפות. לא אכפת לנו אם הפועל משחקת לפנינו, זאת לא צריך להשפיע. אל תסתכלו על מה הם עושים. פשוט נבוא וננצח". המאמן הדגיש עוד בפני השחקנים: "כולכם ממשיכים לעשות הגנה".

הקשר הליטאי מרטינס דפקוס, שעל מועמדותו פורסם ביום שלישי שעבר, נחת בישראל והוא יצטרף לאימוני הקבוצה. בתקשורת הבלגית דווח אמש על ההצעה של מכלן לתומר חמד, עליה פורסם בוואלה! ספורט. על פי הדיווח, חמד מתקרב לקבוצה הבלגית, אם כי הוא מחזיק בהצעה מליגת המשנה באנגליה (מדובר בקרדיף, א"י). חמד ביקש לא להיות נוכח בפגישה שתיערך בקרוב עם מכבי חיפה, כדי להתרכז במאבקי האליפות.

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב - ברק לוי:

השוער הצעיר צלח בהצלחה את שני המשחקים הראשונים שלו, אולם כעת מחכה לו המבחן האמיתי. מול המוליכה שתנסה לנצח בכל מחיר, יצטרך לוי להיות בשיאו ולהימנע מטעויות. זה יהיה המשחק הראשון שלו מול אצטדיון מלא ומעניין לראות כיצד יתפקד למרות כל ההתרגשות והרעש מסביב.

מכבי חיפה - ניר דוידוביץ':

בקבוצה מתחילים לדבר בשבועות האחרונים על כך שמשהו בביטחון של השוער נפגע. אם מישהו חשב שדוידוביץ' התאושש מהטראומה נגד מכבי נתניה טעה. בחיפה היה מי שהזכיר את חוסר הביטחון שלו ביציאה לכדור ואת הירידה ביכולת בשבועות האחרונים, שכנראה גרמה לכך. אבל למרות הכל, דוידוביץ' הוא עדיין אחד השוערים הבכירים בישראל ובשלושת המחזורים האחרונים מכבי חיפה צריכה אותו ואת גיורא אנטמן הכי מוכנים שיש. כל טעות, עשויה לעלות באליפות. והפעם זה כבר לא יצחיק את יענקב שחר.

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: ברק לוי, דור מלול, סאבו פאביצ'ביץ', קלמי סבן, שרן ייני, יואב זיו, משה לוגסי, גל אלברמן, גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו, אלירן עטר.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אריק בנאדו, אנדריי פיליאבסקי, פיטר מסיללה, גוסטבו בוקולי, סיידו יאיא, ליאור רפאלוב, יניב קטן, ולדימיר דבאלישווילי (תומר חמד), תומר חמד (עידן ורד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully