וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם הפסידה למנצ'סטר סיטי 2:1

אברהם גרנט והפטישים נותרו במקום האחרון בפרמיירליג והם עדיין רחוקים בשלוש נקודות מהקו האדום. סיטי במקום הרביעי

אולי ערב יום השואה זה המועד האחרון שצריך לשמוח בו, אבל עבור אברהם גרנט זה היה יום די מוצלח בשנים האחרונות. ב-2008 הוא עלה עם צ'לסי לגמר ליגת האלופות ביום הזה ובשנה שעברה הוא עלה עם פורטסמות לגמר הגביע האנגלי על חשבון טוטנהאם. הערב (ראשון) המזל לא האיר פנים לווסטהאם, וקבוצתו של גרנט הפסידה למנצ'סטר סיטי 2:1 במשחק שהשאיר אותה במקום האחרון בפרמיירליג, כשהיא רחוקה עדיין בשלוש נקודות מבלקפול שמעל לקו האדום.

לפטישים נותרו עוד שלושה משחקים לסיום העונה מול בלקבורן מהתחתית (בבית), וויגאן שגם היא נלחמת על חייה מתחת לקו האדום (בחוץ) וסנדרלנד במחזור הנעילה כשבמקרה הזה מדובר בקבוצה שדי הבטיחה את עלייתה והיא תתארח אצל ווסטהאם.

מהלך המשחק

דקה 4 - הזדמנות ראשונה לסיטי. אדם ג'ונסון הרים קרן, מריו באלוטלי נגח ממרכז הרחבה החוצה.

דקה 10 - שער! ההגנה של ווסטהאם לא הצליחה להשתלט כראוי על כדור קרן, והיצלספרגר הרחיק רע היישר לכיוונו של נייג'ל דה יונג, שהפציץ מ-20 מטרים והעלה את מנצ'סטר סיטי ל-0:1.

דקה 15 - שער! מהלך מבריק של הסיטי. דויד סילבה הקשית כדור לתוך הרחבה היישר לפאבלו זבאלטה, שפרץ מצד ימין, בעט לכיוון השער ונעזר ברגלו המסיימת של לארס יקובסן, שכבש שער עצמי וקבע 0:2 לסיטי.

דקה 31 - הזדמנות ראשונה לווסטהאם במשחק. רובי קין מצא את עצמו חופשי ברחבה מול ג'ו הארט, אבל לא הצליח לעבור את שוערה של הסיטי שהצליח לבלום אותו ולמנוע שער.

דקה 33 - שער! היצלספרגר הרים כדור מצד שמאל לתוך הרחבה, הכדור פגע בידו של לסקוט והגיע בסופו של דבר לדמבה בה, שכבש מחמישה מטרים וצימק ל-2:1.

דקה 55 - הזדמנות גדולה לסיטי. סילבה הכניס כדור לבאלוטלי שפרץ לרחבה מצד שמאל, כיוון לחיבורים ופגע במשקוף.

דקה 63 - יאיא טורה הכניס כדור עומק נהדר לדויד סילבה, שמצא את עצמו לבד מול השוער אבל התמהמה ובסופו של דבר מסר לבאלוטלי. האיטלקי בעט בחופשיות מהצד השמאלי של הרחבה, אבל דה קוסטה הציל ברגע האחרון מקו השער.

הרכב מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט, פאבלו זבאלטה, וינסנט קומפני, ג'וליאן לסקוט, אלכסנדר קולארוב, יאיא טורה, נייג'ל דה יונג (ג'יימס מילנר, 46), גארת בארי (אדין דז'קו, 74), אדם ג'ונסון, דויד סילבה, מריו באלוטלי (פטריק ויירה, 86).

הרכב ווסטהאם: רוברט גרין, לארס יקובסן, ג'יימס טומקינס, מתיו אפסון (מנואל דה קוסטה, 26), דני גבידון, פרדי סירס, ג'ונתן ספקטור, תומאס היצלספרגר, לואיס בואה מורטה (ויקטור אובינה, 79), דמבה בה, רובי קין (קרלטון קול, 66)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully