וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למאר אודום הוכרז כשחקן השישי של העונה

ממוצעים של 14.4 נק', 8.7 ריב' ו-3 אס' הקנו לפורוורד הוותיק את התואר: "קיבלתי יותר אהבה מהאוהדים כשעליתי מהספסל"

לאחר שדוויט האוורד זכה אמש (שני) בתואר שחקן ההגנה של העונה זו שנה שלישית ברציפות, עונת הפרסים ב-NBA נמשכת הערב, והפעם הגענו לקטגוריית השחקן השישי של העונה. לוס אנג'לס לייקרס קיימה מסיבת עיתונאים חגיגית, ובה הודיעה כי למאר אודום קיבל את התואר - עובדה שלא הפתיעה את חובבי הליגה, שכן אודום היה המועמד של מרבית כלי התקשורת בארצות הברית לזכות בפרס השנה.

"בורכתי", אמר אודום, כשהוא מתקשה להשתלט על דמעותיו, "הרבה אנשים יקראו לזה מזל, אני קורא לזה ברכה. כשהתחלתי לעלות מהספסל, האוהדים העניקו לי אהבה גדולה יותר מאשר כשהייתי פותח בחמישייה. אני מעריך את זה מאוד". גם קובי בריאנט החמיא לאודום: "אני מאושר בשבילו, הוא בהחלט ראוי לזה".

מקטגריו של הפורוורד המגוון בן ה-31 יטענו, אולי בצדק, כי בניגוד למועמדים אחרים לתואר, אודום פתח העונה ב-35 משחקים בשורות האלופה המכהנת - רובם ככולם בשל פציעותיו השונות של אנדרו ביינום. ובכל זאת, על פי הקריטריונים של הליגה על מועמדים לפרס לפתוח לפחות חצי ממשחקיהם על הספסל, ובאספקט הזה אודום עומד. מספריו העונה הם הטובים ביותר שלו מאז עונת 2006/07: 14.4 נקודות (53 אחוז מהשדה), 8.7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-32 דקות משחק. אם מביטים בנתונים של אודום רק במשחקים בהם עלה מהספסל, הממוצעים עדיין מרשימים למדי: 13, 7.5 ו-2.7 ב-28 דקות.

במישור האישי מדובר בחודש משמח למדי לפאוור פורוורד, שהשיק לפני מספר ימים את תכנית המציאות החדשה שלו ושל אשתו המתוקשרת, קלואי קרדשיאן. באופן מעט כללי יותר, אודום יהיה השחקן הראשון בתולדות הלייקרס שזוכה בפרס.

עדכון ראשון: 19.4, 19:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully