וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיינה ופנאתינייקוס בדרך לפיינל פור

הטוסקנים ניצחו את אולימפיאקוס 72:81. פנאתינייקוס עלתה ל-1:2 מול ברצלונה, גם ריאל מדריד ביתרון מול ולנסיה

בדומה לסדרת ההצלבה בין מכבי תל אביב לקאחה לבוראל, גם שלוש הסדרות האחרות באותו שלב ביורוליג היו במצב של 1:1 ערב המשחקים מספר שלוש היום (שלישי) ששברו את השוויון. פנאתינייקוס אירחה את אלופת אירופה ברצלונה וניצחה אותה 74:76 כדי לעלות ליתרון 1:2 בסדרה. הנציגה השנייה של יוון אולימפיאקוס, יצאה לסיינה במסגרת הסדרה הכי משוגעת עד עכשיו והפסידה 81:72 לטוסקנים שעלו ליתרון 1:2 וזקוקים לניצחון ביתי נוסף כדי לעלות לפיינל פור. ריאל מדריד עלתה ליתרון של 1:2 על ולנסיה בדרבי הספרדי אחרי ניצחון 66:75 בחוץ.

סיינה - אולימפיאקוס 72:81 (1:2 לסיינה)

הסדרה היוונית-איטלקית הייתה המשוגעת ביותר עד עכשיו בשלב ההצלבה. במשחק הראשון אולימפיאקוס ניצחה בלא פחות מ-48 הפרש, בשני סיינה חזרה בגדול עם ניצחון 65:82. ככה שאם יש דבר אחד בטוח בסדרה הזו היא שדבר לא צפוי, למרות שגם המשחק הרביעי יתקיים באיטליה.

סיינה העלתה הילוך בחלק האחרון של הרבע הראשון ושבע נקודות רצופות של מרקו יאריץ' הובילו אותה ליתרון 14:21 בסיומו. האדומים חזרו לעצמם באמצע הרבע השני בזכות דקות טובות של ראשו נסטרוביץ' ובסופו של דבר היה זה יותם הלפרין שקלע שלשה ומחק את הפיגור כדי להשוות ל-31:31. ואסיליס ספאנוליס ביצע מהפך לקראת ההפסקה, אלא שניקוס זיסיס ורימאס קאוקינאס החזירו את הטוסקנים ליתרון 37:39 בסיומה של המחצית הראשונה.

ספאנוליס עוד הצליח להשוות לאולימפיאקוס בפתיחת הרבע השלישי, אבל האיטלקים שוב הצליחו לברוח, כששלשה של רימאס קאוקינאס העלתה אותם ל-44:51. ג'אמון גורדון הצליח להקטין רק למינוס חמש בהמשך, אבל אז הגיעו חמש נקודות רצופות של יאריץ' הלוהט שקבעו יתרון דו ספרתי לסיינה בסיומו של הרבע השלישי, 50:60. שלשות של קשישטוף לברינוביץ' ושון סטונרוק חמש דקות לסיומו של המשחק העלו את סיינה ליתרון מבטיח של 57:73 וסגרו עניין במשחק הזה. אולימפיאקוס עוד הצליחה לצמק ל-77:70 כשנותרה דקה לסיום המשחק, אבל זה היה מאוחר מדי.

מרקו יאריץ' הוביל את סיינה עם 24 נקודות באחוזים מדהימים (8 מ-8 ל-2 ו-2 מ-3 לשלוש), קשישטוף לברנינוביץ' (7 ריבאונדים) ורימאס קאוקינאס הוסיפו 15 כל אחד. ראשו נסטרוביץ' הוביל את אולימפיאקוס עם 16 נקודות, ואסיליס ספאנוליס הוסיף 15. יותם הלפרין שיחק 16:22 דק' וסיים עם 5 נקודות (1 מ-1 ל-2, 1 מ-2 לשלוש).

פנאתינייקוס - ברצלונה 74:76 (1:2 לפנאתינייקוס)

שתי האלופות האחרונות של היורוליג המשיכו להתכתש על המקום בפיינל פור, הפעם ביוון, ואולם אואקה היה מאיים כמו תמיד ונתן את הבמה המתאימה לקבוצה המארחת, שניצחה 74:76 ועלתה ליתרון 1:2 בסדרה.

אחרי שלב הגישושים היה זה מייק באטיסט המנוסה ששבר את הקרח והעלה את פאו ליתרון 4:11 ברבע הראשון אלא שברצלונה חזרה לעצמה וצימקה ל-16:13 בסיומו. אקס מכבי תל אביב טרנס מוריס פתח מצוין את הרבע השני והוביל את הקטלאנים למהפך, כשהעלה אותם ליתרון 16:19. המארחים חזרו לעצמם ונהנו מרבע שני טוב של אנטוניס פוטסיס שיחד עם פרפרוגלו העלה אותם ליתרון של שש נקודות. חמש נקודות רצופות של דיאמנטידיס העלו את היוונים ל-26:33 אבל יאקה לאקוביץ' קלע שלשה לקראת סיום המחצית והוריד למינוס 4 בהפסקה.

ריקי רוביו פתח את הרבע השלישי בשתי שלשות כדי להשוות ל-35:35 ולפתוח מחדש את המשחק. ובכל זאת, דרו ניקולס היה שם כדי לעשות את ההבדל עבור פנאתינייקוס ודקות נהדרות שלו הובילו את היוונים ליתרון של שש נקודות בסיום הרבע השלישי, 49:55. בתחילת הרבע הרביעי הגיע תורו של טרנס מוריס לפתוח עם שתי שלשות כדי להוריד את הפיגור של ברצלונה ל-57:55. שחקניו של צ'אבי פסקוואל המשיכו לטווח מעבר לקשת, ושלשות נוספות של לאקוביץ' ורוביו קבעו שוויון 61:61. כשנראה היה שהמשחק הזה הולך להארכה, הפגיז מהצד השני רומיין סאטו שלשה גדולה שהעלתה את פנאתינייקוס ל-65:70 כשנותרו 2:30 דקות לסיום. חואן קרלוס נבארו קלע 4 נקודות רצופות כדי לצמק ל-70:69, אבל דיאמנטידיס דאג לשמור על היתרון של היוונים. 40 שניות לסיום פראן ואסקז החטיא מתחת לסל והחזיר את הכדור למארחים, אלא שסאטו איבד כדור 16 שניות והביא למאני טיים של אינספור זריקות עונשין משני הצדדים. דיאמנטידיס שבעיקר נשלח בצד היווני לא פישל והשאיר את הניצחון בבית שלו.

דימיטריס דיאמנטידיס הוביל את קלעי פנאתינייקוס עם 18 נקודות (11 מתוכן מהעונשין) ו-7 אסיסטים, דרו ניקולס קלע 13 ומייק באטיסט סיים עם 12. ריקי רוביו הוביל את קלעי ברצלונה עם 16 נקודות (4 מ-5 מהשלוש) אבל היה חלש בזריקות ל-2 (2 מ-8). יאקה לאקוביץ' הוסיף 13 לקטלאנים ואלן אנדרסון סיים עם 12.

ולנסיה - ריאל מדריד 75:66 (1:2 לריאל מדריד)

אחרי שני משחקים שהסתיימו בהפרש של שש נקודות, בכל פעם לזכותה של קבוצה אחרת, התחזית למשחק מספר 3 היתה לעוד משחק צמוד וכך באמת היה עד שאקס מכבי תל אביב דיאור פישר "התפוצץ" ברבע האחרון ועשה את ההבדל לזכותה של ריאל מדריד. עומר קוק לא הצליח לעזור הפעם לקבוצה הביתית.

אחרי רבע ראשון צמוד שבו ולנסיה לא שמטה את היתרון שלה, היא הצליחה לעלות ליתרון משכנע ברבע השני וכבר הובילה 19:30 אלא שריאל הגיבה בריצת 4:12 בדקות שנותרו עד להפסקה ופיגרה 34:31 בלבד בסיומה של המחצית הראשונה.

שתי שלשות של קרלוס סוארז ביצעו מהפך בפתיחת הרבע השלישי והעלו את הבלאנקוס ליתרון ראשון במשחק. מהצד השני גם עומר קוק הזכיר שהוא יודע לקלוע שלשות ויחד עם ג'רמי ריצ'רדסון החזיר את ולנסיה ליתרון, ועוד של שמונה נקודות, אלא שסרחיו יול וקליי טאקר צימקו ל-51:48 בסיום הרבע השלישי. התהפוכות במשחק נמשכו וברבע הרביעי הגיע תורו של אקס מכבי תל אביב דיאור פישר שקלע שש נקודות רצופות והוביל את ריאל ליתרון 51:56. ולנסיה ניסתה לחזור אלא שפישר קבר דאנק נוסף והשיג עוד מהלך של שלוש נקודות כדי לקבוע יתרון שיא, 56:65. דושקו סבאנוביץ' מולנסיה עוד הצליח לצמק למינוס 7, אבל שלשה של קליי טאקר דקה לסיום המשחק העלתה את ריאל ל-62:74 וסגרה עניין.

דיאור פישר סגר משחק ענק והוביל את ריאל מדריד עם 19 נקודות (8 מ-8 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, אנטה טומיץ' הוסיף 15 וקליי טאקר סיים עם 13. דושקו סבאנוביץ' הוביל את קלעי ולנסיה עם 21 נקודות, רפא מרטינז הוסיף 11 ועומר קוק סיים עם 10.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully