וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שאחרי במכבי ת"א: ממתינים לצעדים של גולדהאר

20.3.2011 / 12:12

אווירה מדכדכת באימון הצהובים בקרית שלום, הבעלים עשוי להגיב בחומרה. הצפי: בכירים יעלו ליציע. בוזגלו לוועדת משמעת

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יממה לאחר התבוסה המחפירה 3:0 למכבי נתניה במסגרת המחזור ה-27 בליגת העל, שחקני מכבי תל אביב הגיעו לאימון השחרור בקרית שלום בפרצופים נפולים. השחקנים נכנסו אחד- אחד בשקט לחדר ההלבשה כאשר המתחם עצמו היה שומם מאוהדים, שחלקם כבר מיואשים ממצב הקבוצה. למרות שאוהדים לא הגיעו לקרית שלום, במועדון מצפים למחאה בימים הקרובים.

האווירה במכבי תל אביב קשה ביותר ובקרב אנשי המועדון יש תחושה של חוסר אונים בעקבות היכולת העלובה של הקבוצה בשני המשחקים האחרונים. נכון לעכשיו, ממתינים חברי ההנהלה למוצא פיו של הבעלים מיטש גולדהאר שנמצא בקנדה.

שעות ספורות אחרי המשחק, קיים הבעלים דיון חירום עם ג'ק אנגלידיס ועוזי שעיה בניסיון להגיע למסקנות או החלטות מיידיות. כרגע מחכים במועדון לשמוע מה יחליט גולדהאר ובאילו צעדים הוא ינקוט. במכבי לא שללו צעדים מרחיקי לכת ולא פסלו אפשרות ששחקנים בכירים יישלחו ליציע לזמן בלתי ידוע. גולדהאר צפוי לדבר עוד היום עם ראשי המועדון ולבשר להם על ההחלטות המיידיות.

בוזגלו יעמוד בפני ועדת משמעת לאור התנהגותו במשחק

היום צפוי להיערך בירור עם הקשר מאור בוזגלו בעקבות התקרית בחדר ההלבשה במחצית המשחק. בוזגלו השתולל לאחר ששמע כי הוא מוחלף, צעק מספר דברים ואף הטיח בקבוק מים ברצפה. בנוסף, עזב השחקן את האצטדיון במחצית ולא חזר עם הקבוצה בסיום לקרית שלום. בוזגלו יעמוד בפני ועדת משמעת פנימית בה ייקבע עונשו.

לוואלה! ספורט נודע כי ללא קשר לתוצאות שהשיגה הקבוצה בחודשיים האחרונים, בצמרת המועדון התקבלה החלטה עקרונית לנסות ולמכור כבר בקיץ הקרוב את בוזגלו, שמחזיק בחוזה בקבוצה גם לעונה הבאה. בוזגלו מסיים בעוד שנה וחצי חוזה בן ארבע עונות במועדון לאחר ששולם עליו סכום עתק של 2.4 מיליון יורו, ובמכבי החליטו לנסות ולמכור אותו, כנראה לקבוצה בחו"ל, בטרם יהפוך לשחקן חופשי.

בוזגלו נעדר מהאימון היום (ראשון), ללא קשר לתקרית אתמול. אי הגעתו תואמה מראש עוד בשבוע שעבר בשל סיבות אישיות. גם סאבו פאביצ'ביץ', שזומן לנבחרת מונטנגרו לקראת משחק הידידות בדרום קוריאה, נעדר מאחר והמריא למולדתו לאימוני הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully