וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטש גולדהאר ערך דיון חירום

במכבי תל אביב נשמעים סימני ייאוש אחרי עוד השפלה, הפעם 3:0 מול מכבי נתניה בבלומפילד, בקבוצה מגבים את איוניר: ”הבעלים וההנהלה עומדים מאחורי המאמן בתקופה קשה זו”

ברני ארדוב

צילום: טל אנגלנדר
עריכת וידאו: יותם בן דוד

נראה שגם בחלומות הרעים ביותר שלהם מיטש גולדהאר, מוטי איוניר, שחקני ואוהדי מכבי תל אביב לא האמינו שבתוך שבוע בלבד תובס הקבוצה שלהם בשני משחקי ליגה בתוצאה כוללת של 7:0. הערב (שבת) הייתה זו מכבי נתניה שחבטה בצהובים עם 0:3 מרשים בבלומפילד, משחק שאוהדי הקבוצה ניצלו כדי למחות בזעם נגד השחקנים והמאמן. כ-200 אוהדים המתינו לשחקנים ולצוות המקצועי מחוץ לאצטדיון והשחקנים עזבו בליווי משטרה. בסיום נערכו תגרות בין אוהדי מכבי מחוץ לאצטדיון.

שעות לאחר המשחק המועדון הצהוב יצא בהודעה רשמית ונתן גיבוי למאמן: "בעלי המועדון מיטש גולדהאר ערך הערב דיון עם הנהלת המועדון בנוגע להופעות האחרונות של הקבוצה. תפקודם של השחקנים ותפקודה של הקבוצה הידרדרו לאחרונה מתחת לסטנדרטים מתקבלים על הדעת. בהתאם לעיל אנחנו נודיע בקרוב על צעדים שיינקטו לשיפור המצב. הבעלים וההנהלה עומדים מאחורי המאמן בתקופה קשה זו".

רק 20 אוהדים בקרית שלום

בסופו של דבר היו רק 20 אוהדים בקרית שלום ולא אירע משהו חריג. בקבוצה קיבלו בהלם מוחלט את ההפסד הערב וגורם במועדון אמר: "ההפסד הזה מחזיר את מכבי הרבה שנים אחורה לתקופות שחורות שהיו במועדון. במקום שהקבוצה תלך קדימה, אנחנו נמצאים ברוורס. שום דבר לא עובד. לא רק שאנחנו מקבלים הרבה שערים אנחנו גם לא מגיעים בכלל למצבי הבקעה. נצטרך לחשוב טוב מה עושים. כרגע המקום השלישי בסכנה גדולה ונצטרך לעצור את כדור השלג הזה".

בחדר ההלבשה שרר הלם מוחלט. שחקנים יצאו בשקט לכיוון האוטובוס שם ספגו קללות ושירי נאצה מכל האוהדים שקראו למאמן מוטי איוניר להתפטר. בשלב זה נראה שאיוניר לא מתכוון להתפטר, ומצד שני לא נראה כי מיטש גולדהאר יפטר אותו.

מאמן מכבי תל אביב, מוטי איוניר, אמר בסיום: "מכבי תל אביב נראית רע מאוד זה משחק שני ברציפות. כל האחריות היא כמובן של המאמן. נצטרך להתמודד עם זה ונחשוב על המצב. התפקיד של המאמן הוא להוציא את הקבוצה מהמצב הזה".

איוניר התייחס גם למחאות הקהל: "לא הרבה קבוצות יביאו כל כך הרבה קהל. למרות שהיו כאלו שבאו לקלל מההתחלה, ראינו הרבה אוהדים שמעודדים וכל מה שנשאר לנו זה לבקש סליחה גדולה - ענקית מהקהל". אגב, במחצית צרח איוניר על השחקנים: "בושה איך שאתם נראים. תתחילו לרוץ ולשחק. אנחנו לא נראים כמו שום דבר".

החלוץ הבולגרי דימיטאר רנגלוב הוסיף: "אני לא יכול להסביר מה קרה הערב. אני מרגיש רע מאוד. אנחנו צריכים לצפות בשני ההפסדים האחרונים ולמצוא את הדרך להראות שמכבי תל אביב היא עדיין המועדון הכי גדול בארץ. אסור להפסיד בצורה כזו בבית. האוהדים לא ראויים לתצגוה הזו. לא ראיתי היום את המלחמה שהבטחנו, אני לא יודע למה".

עוד אמר רנגלוב: "אולי יש יותר מדי לחץ בקבוצה. צריך לזכור שלפני יומיים האוהדים פרצו לאימון ועשו בלגאן וזה גם לא היה משהו טוב עבורנו. כולנו אמורים להיות מאוחדים סביב מכבי תל אביב. אני לעולם לא מרים ידיים. אלחם ואתן את הלב עד הסוף".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

עטר: "מצפה שהשחקנים לא יתלהבו"

בצד השני ראובן עטר לא הסתיר את שביעות הרצון שלו: "הגענו להרבה מצבים. היום אני גאה בשחקנים האלה, כל הקרדיט מגיע להם. זו קבוצה רעבה וממושמעת מאוד. מחמיא לי שהקהל של היריבה קורא לי, זה מרגש, מחמיא ואפילו מעט מביך. אני שמח שגם לקבוצות האחרות יש הערכה כלפיי".

עטר הוסיף: "הציפיות הן בהתאם לחוסר הידע שהיה פה בתחילת השנה. תיארתי לעצמי שבסיבוב השני נהיה הרבה יותר מאורגנים ואחראים במשחק שלנו. אני שמח שזה הולך בכיוון הזה. אני מצפה מהשחקנים לתת גז ולא להתלהב גם אם ניצחנו את מכבי תל אביב. אנחנו צריכים להמשיך ולהשיג את התוצאות, והיום אנחנו קרובים לפלייאוף העליון, אני לא מתבייש להגיד שזו המטרה שלנו כרגע. אם נעשה את זה, זה יהיה מצוין מבחינתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully