וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב לא תוכל להחליף את אדריאן אוטר

15.3.2011 / 18:17

בית הדין העליון של האיגוד דחה את עתירת הקבוצה, שביקשה לרשום זר במקום אוטר הפצוע. בוטל הקנס שהוטל על דייויד בלו

בית הדין העליון של איגוד הכדורסל דחה היום (שלישי) את עתירתה של הפועל תל אביב, מוליכת הליגה הלאומית, בנושא רישום הזר המאוחר. הקבוצה ביקשה להחליף את אדריאן אוטר, שנפצע בידו במשחק ההפסד למ.כ. הבקעה בשבוע שעבר, אך בעקבות ההחלטה תישאר עם זר אחד עד תום העונה, או עד שובו של אוטר לכשירות.


אוטר צפוי להיעדר בין חודש וחצי לחודשיים, מה שאומר כי יחזור לפעילות במהלך הפלייאוף על העלייה לליגת העל. מועד ההעברות של זרים בליגה הלאומית ננעל לפני כשבוע, וכאמור בית הדין לא הסכים ללכת לקראת הפועל תל אביב.

בתוך כך, בית הדין אישר לאליצור כוכב יאיר/כפר סבא לרשום את הזר אומני סמית, שהגיע לישראל לפני תום מועד ההעברות, אך שחרורו הגיע באיחור בגלל יום חג באוקראינה. השחקן יוכל ליטול חלק במשחק הבית מול אליצור יבנה הערב.

עוד בבית הדין: דייויד בלו, שחקנה של מכבי תל אביב, ערער על הקנס האוטומטי בסך 12,000 שקלים שהוטל עליו בעקבות אירועי משחק גמר הגביע. בית הדין קיבל את ערעורו של השחקן, מאחר שמצפייה בקלטת עולה כי השחקן לא נטל כל חלק פעיל בקטטה.

בנוגע לרומאו טראוויס, שהיה מעורב באותה קטטה בגמר הגביע, החליט בית הדין להקטין את הקנס מ-50 אלף שקלים ל-40 אלף. עונשי ההרחקה שהוטלו על השחקן נותרו בעינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully