וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תחזור לשחק עם שני קשרים אחוריים

23.2.2011 / 17:58

סידיבה, ישראלביץ' ואלברמן נאבקים על שני המקומות במרכז המגרש לקראת המשחק מול אשקלון. ג'ורג' ימשיך בהרכב

מכבי תל אביב קיימה הערב (רביעי) אימון נוסף לקראת משחק החוץ נגד הפועל אשקלון בשבת, כאשר לפחות על פי התרגול מתכוון המאמן מוטי איוניר לחזור ככל הנראה למערך של שני קשרים אחוריים, בניגוד להרכב המאוד התקפי שפתח בשבת שעברה והפסיד להפועל חיפה.

כזכור, הימר איוניר על קשר אחורי אחד כאשר ג'יבריל סידיבה פתח לבד במרכז המגרש, אולם הצהובים לא הסתדרו מול קישור מעובה של חיפה במרכז המגרש. כעת נראה ששלושת הקשרים האחוריים, ג'יבריל סידיבה, גיז'רמו ישראלביץ' וגל אלברמן, מתחרים על שני מקומות בקישור האחורי.

בחוליית ההגנה ימשיך כנראה הצעיר אלירן ג'ורג' לקבל אשראי בעמדת המגן הימני, על חשבונו של קלמי סבן שצפוי להמשיך על הספסל, כאשר סאבו פאביצ'ביץ' ואבי סטרול ימשיכו לתפקד כבלמים. הברזילאי ניבאלדו חזר אמנם לאימונים מלאים, אולם הוא לא צפוי להיות בסגל למשחק שכן בקבוצה לא רוצים לסכנו בחזרה מהירה מדי ולא ימהרו להחזירו למגרשים עד שיחלים לחלוטין מהפגיעה בברכו ובמקביל יהיה בכושר משחק ראוי.

הקשרים ריף פרץ ודור מיכה שנמצאים במחנה האימון עם סגל הנבחרת הצעירה, לא נכחו באימון הקבוצה הערב. יחד עם זאת ואם לא תהיינה הפתעות, צפוי מיכה להמשיך לפתוח בקישור וזאת לאחר שאיוניר החמיא לו על משחקו, גם בהפסד נגד הפועל חיפה. הקשר הצעיר רועי קהת, תורגל אמנם היום במדי ההרכב, אולם רק בשל חסרונו של מיכה מהאימון. המגן יואב זיו והחלוץ דימיטאר רנגלוב שלא התאמנו אמש בשל מחלה, שבו היום והשלימו אימון מלא עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully