וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליקסון: "מרגיש כמו אחרי הפסד"

קפטן באר שבע התאכזב מהתיקו מול בני יהודה. קלינגר: "ערן לוי יוסיף לנו". קשטן: "היום היינו פחות טובים, יש לנו תירוץ מקל"

בני יהודה רשמה הערב (שבת) תיקו מאופס חמישי העונה, כשהציגה יכולת מאכזבת ונפרדה ב-0:0 מהפועל באר שבע בבלומפילד. שתי הקבוצות שוב הזכירו עד כמה הן מתקשות לכבוש שערים העונה, ואולי פתיחת חלון ההעברות באמצע השבוע תביא את הבשורה מבחינתן, כשלבאר שבע יצטרף ערן לוי ולבני יהודה חלוץ זר, אולי אנטוניו פיירגווידי הנבחן. סקאוט של ויסלה קרקוב הפולנית עקב הערב אחרי מאור מליקסון ופדרו גלבאן.

קשטן: "כדי להיות בסגל של בני יהודה צריך לעבוד קשה"

"היה משחק שווה כוחות", טען בסיום מאמן בני יהודה דרור קשטן. "רוב המשחק התנהל במרכז השדה, השליטה עברה מקבוצה לקבוצה. הגענו אולי להזדמנות או שתיים ובאר שבע אותו דבר. המשחק לא התעלה לרמה גבוה. יש לנו תירוץ מקל כי בשבועיים אנחנו משחקים שישה משחקים, מתוכם שניים מהם 120 דקות ויכולנו לראות את זה על השחקנים. לא ניצחנו חמישה משחקים, אבל צריך להסתכל קדימה ובאופטימיות. היום ראינו בני יהודה פחות טובה".

על הנבחן הארגנטינאי אנטוניו פיירגווידי אמר: "אנחנו בוחנים אותו והוא עושה רושם לא רע. נראה אותו במהלך השבוע ונקבל החלטות. בני יהודה תתחזק עד סוף חלון ההעברות". על אי שיתופם של משה ביטון ואסי בלדוט אמר המאמן: "זו החלטה מקצועית נטו. בכדי להיות בסגל של בני יהודה צריך לעבוד קשה. אני בוחר את הסגל בהתאם למה שאני רואה השבוע".

ניר קלינגר, מאמן הפועל באר שבע, רצה להוציא יותר מהמשחק הזה: "אני מאוד מתוסכל. הגענו בכל פעם עד ה-30 מטר מהשער ואז נתקענו. היתה לנו הזדמנות גדולה היום לנצח ולעשות צעד גדול קדימה. סך הכל צריך לעבוד על הדברים שטעונים שיפור, זו לא פעם ראשונה שזה קורה. יש דברים טובים, יש נחישות, קישור אחורי שמניע היטב את הכדור. מה שחסר לנו זו ההחלטה הנכונה בחלק הקדמי ואני חושב שערן לוי היה יכול להוסיף לנו, והיו נבעטות יותר בעיטות לשער. נחפש עוד שחקן לחלק הקדמי, כי מבחינת הגנה וקישור אנחנו די יציבים".

על הקהל אמר קלינגר: "אני מאוד נהנה בקבוצה ומהקהל, ומהתחושה שהקהל נותן לשחקנים. הקהל של באר שבע מגיע לכל משחק חוץ וזה חשוב לנו. חבל לי שלא החזרנו אותם הביתה עם שלוש נקודות".

הקפטן מאור מליקסון הוסיף: "אני מרגיש כמו אחרי הפסד. אם אנחנו רוצים לסיים בפלייאוף העליון אנחנו צריכים לקחת משחקים כאלה בשיניים ובשלב הבא נעשה את זה. היינו צריכים טיפה יותר ריכוז מול השער ולסיים עם תוצאה גבוה יותר מ-0:1". על השמועות על ההצעה מויסלה קרקוב אמר מליקסון: "אני מעדיף לא להתעסק בזה יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully