וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקוניס לא נרגע: שלח מכתב חריף ליו"ר איגוד השופטים

13.12.2010 / 19:13

אחרי ההפסד לאשקלון, תקף יו"ר בני השרון את השופטים יערי רייניש ומשה ביטון שלדבריו פוגעים בשיטתיות בקבוצתו העונה

ההדים מהפסדה של בני השרון במשחק אתמול (ראשון) מול עירוני אשקלון בליגת העל מסרבים להירגע, במיוחד מצידה של קבוצתו של דן שמיר. כזכור, אתמול תקף יו"ר בני השרון, אלדד אקוניס את השיפוט שלטענתו הוביל את הקבוצה להפסד 91:80 מול אשקלון. טענותיו של אקוניס הגיעו בעיקר נוכח העובדה שברבע האחרון ישבו שני שחקני מפתח של הקבוצה- שון ג'יימס ולי ניילון- על הספסל, בגלל עבירה חמישית. אקוניס הביע את מורת רוחו במסיבת העיתונאים, והיום שלח היו"ר מכתב ליו"ר איגוד השופטים, ראובן וירובניק.

"לצערי הרב, ולמרות שניסיתי להימנע מלדבר על השופטים ועל רמת השיפוט בתקופה האחרונה, אירועי המשחק אמש וההצטברות של שני המשחקים שקדמו לו (גלבוע/גליל בשבוע שעבר, ומכבי תל אביב לפני שלושה שבועות) חצו את גבולות הטעם הטוב ולא הותירו בידי ברירה. בשבועות האחרונים קבוצת בני השרון נתקלת בשיפוט בעייתי, רע, על גבול המגמתי וככל הנראה שופטים מסוימים סימנו את קבוצתנו כמטרה נוחה ל'חינוך' או לפגיעה".

אקוניס המשיך וכתב: "מול גלבוע/גליל החליט ככל הנראה אחד מבכירי השופטים בארץ, משה ביטון, 'לגנוב את ההצגה' ובכך להכריע את תוצאת המשחק. השיפוט המגמתי והרע הכריע את המשחק בצרוף שריקה בלתי מתקבלת על הדעת לקראת סיומו". על המשחק אתמול מול אשקלון כתב אקוניס: "תצוגת השיפוט הייתה כזו שלא ניתן לתארה מעבר לשיפוט שמטרתו להכריע את המשחק. המשחק מול אשקלון לא הוכרע המשחק בדרך שקופה ועל ידי שריקה אחת כמו במשחקנו מול הגליל, אלא על ידי קביעת עובדות בשטח והוצאת השחקנים המרכזיים של הקבוצה בעבירות שחלקם לא היו ולא נבראו".

יו"ר בני השרון לא הסתיר את האשמים בעיניו (יערי רייניש, בנוסף למשה ביטון), והמשיך: "אי לכך, לא נותרה בידי הברירה אלא לדרוש שכצעד ראשון תבצע בירור מיידי עם השופטים הנ"ל וכצעד משלים אבקשך למנוע את שיבוצם של שופטים הללו למשחקינו לפחות עד סיום הבירור והבנת המניעים מאחורי השיפוט שאנחנו נתקלים בו לאחרונה". עתה נותר להמתין לתגובתו של יו"ר איגוד השופטים, אם כי קשה להאמין שבני השרון תקבל את מבוקשה ותזכה לקבל את השופטים שמתאימים לדרישותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully