וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: בעונה הבאה 12 קבוצות בליגת העל

13.12.2010 / 10:10

ראשי הקבוצות תומכים בהצעה להקפיא את הירידות ולקלוט שתי קבוצות מהלאומית. בנוסף ישלמו הקבוצות דמי כניסה

משחק התחתית שייערך הערב (שני) בין מכבי ראשון לציון להפועל חולון עשוי להיות גורם משמעותי בקרב על הפלייאוף התחתון בסיום העונה, אך מסתמן כי הפלייאוף התחתון יהיה בסופו של דבר חסר משמעות. בתקופה האחרונה מנהלים ביניהם ראשי קבוצות ליגת העל דיונים כשרובם מסכימים כי בעונה הבאה תחזור ליגת העל למתכונת של 12 קבוצות. כדי לעלות את מספר הקבוצות יצטרכו במנהלת הליגה לקבל את האישורים המתאימים מאיגוד הכדורסל, וזאת לאחר סיום העונה, הקובע לגבי מספר העולות והיורדות בליגה הלאומית, אך המתכונת המסתמנת היא ליגת העל ללא יורדות וליגה לאומית עם 2 עולות.

בתקופה האחרונה לא נערכו ישיבות דירקטוריון, כשהישיבה האחרונה נדחתה בשל מעצר הבית בו שהה יו"ר המנהלת אבנר קופל. רוב הקבוצות מרוצות מהתחרות שנוצרה בליגה, אך בו זמנית אינן מרוצות מכך שלליגה עצמה כמעט אין משמעות ו-80 אחוז מהקבוצות מוצאות את עצמן בסופו של דבר עם סיכוי כמעט שווה להכנס לפיינל פור. כעס נוסף הוא על העובדה כי בטרום העונה נקבע כי היורדת לליגה הלאומית תיקבע על פי הליגה ולא לפי הפלייאוף, החלטה שהשתנתה לבסוף.

צעד נוסף אותו מובילים חברי הדירקטוריון של מנהלת הליגה בשיתוף עם היו"ר אבנר קופל הוא תשלום דמי כניסה לליגה. עד היום, כל קבוצה שנכנסה לליגת העל יכלה לעשות זאת עם הצגת תקציב מינימום והשתמשה באמצעים השונים שמנהלת הליגה מעמידה. לפי התוכנית החדשה כל קבוצה שתיכנס לליגה תשלם סכום, שעל פי הדיונים נע בין חצי מיליון למיליון שקל, ובנוסף תידרש להציג תקציב מינימום. קריטריון נוסף שיקבע האם הקבוצה תתאים לליגת העל הוא גודל האולם, שאולמות שלא מתקרבים לכ-2000 צופים לא יורשו לארח משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully