וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "הקהל בליון מעולם לא הריע כך לשחקן יריב"

מאמן הפועל תל אביב התקשה להישאר אדיש לשער של זהבי, וסיכם עם הנחיתה: "העובדה שאנחנו מאוכזבים אומרת הכל"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב שבה היום (רביעי) לארץ אחרי ה-2:2 המדהים שהיא השיגה בסטאד דה ז'רלאן מליון. למרות ההישג המצוין, האדומים חזרו מעט מאוכזבים מכך ששמטו את יתרון השער הנפלא של ערן זהבי, שהבקיע במספרת מדהימה וקירב את הקבוצה שלו להבטיח מקום בליגה האירופית.

אלי גוטמן הדגיש אחרי המשחק ועם הנחיתה כי הוא גאה בהישג, אך התקשה להסתיר את האכזבה. "יש תחושה של גאווה בשחקנים שלי ובמועדון", אמר המאמן. "שיחקנו באחד המגרשים הכי קשים באירופה מול קבוצה שהגיעה לחצי גמר האלופות ועצם העובדה שיצאנו מאוכזבים אומרת הכל. אם התוצאה בליסבון הייתה אחרת היינו מרגישים אולי פחות החמצה".

גוטמן נשאל גם על השער שהבקיע זהבי, ואמר: "אני רוצה לראות אותו שוב כדי להבין, אבל זה היה משהו בלתי נתפס. הקהל של ליון מעולם לא פירגן כל כך לשחקן יריב. עכשיו צריך לעשות את הסוויץ' ולחזור לליגה כמו שצריך. יש כאן חבר'ה מספיק אינטליגנטים כדי להצליח במשימה הזו". לגבי מצבו של שכטר עידכן גוטמן: "הוא פרק את הכתף, הוא יעבור MRI ונקבל החלטה לגביו. זה לא מתפקידי להעריך כמה זמן הוא ייעדר".

גוטמן גם נדרש להשוואה המתבקשת עם הקמפיין של מכבי חיפה ב-2002/3, ואמר: "הקמפיין שלנו היה טוב ולא צריך להשוות אותו עם הקמפיין של חיפה. הקמפיין שלנו החל בצורה שכיבדה מדי את היריב והסתיים בצורה מעוררת כבוד עם משחק חוץ הכי קשה שיש".

ביבאן פרנסמן: "היה לנו משחק טוב. ליון במגרשה הביתי היא יריבה קשה, ניסינו לעשות כל מה שיכולנו ואני מרוצה. מבחינתי ליגת האלופות הייתה אתגר גדול. חבל ששמטנו את היתרון 1:2".

ערן זהבי: "חבל שהשער שלי לא עזר לנו לנצח. אנחנו מאושרים מהקמפיין שעשינו ולא צריך להיות חזירים. יש תחושה של פספוס. אני שואף בכל משחק לנצח וחשוב שתהיה המשכיות. אני עולה למגרש ומנסה להצליח. אחרי בנפיקה איבדנו נקודות בבית, ואני מקווה שזה לא יקרה עכשיו. החברים פרגנו לי מאוד על השער הזה, זה כיף גדול".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully