וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "אנחנו ברמה האירופית הכי גבוהה"

לאחר ה-2:2 מול ליון, בהפועל ת"א מרגישים שהם שייכים לעילית. בונדר: "אם אנחנו מאוכזבים, זה אומר הכל". אניימה נוטה להישאר, בקבוצה מקווים ששכטר לא ייעדר יותר משבועיים

למרות הפנים המאוכזבות של שחקני הפועל תל אביב בירידה אמש (שלישי) עם גמר המשחק (2:2) בסטאד דה ז'רלן במחזור האחרון של שלב הבתים בליגת האלופות, את ההופעה הנפלאה מול קבוצה חזקה מאוד האדומים לא יישכחו עוד זמן רב, ובטח לא את השער המדהים של ערן זהבי. הפועל תפתח את הבוקר שאחרי המשחק עם תחושה של החמצת סנסציה לא קטנה בקנה מידה אירופי, אבל בקרב הקבוצה האדומה קיימת הרגשת גאווה גדולה על ההופעה המצוינת בליגה הטובה בעולם, שאף גוברת על התסכול מהחמצת ההעפלה לליגה האירופית.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים, בן שהר. רויטרס
בקרב הקבוצה קיימת תחושה גאווה גדולה. שחקני הפועל תל אביב/רויטרס

בונדר: "יש גם הרבה מאוד גאווה על הדרך והיכולת"

"בשביל קבוצה שמשחקת בפעם הראשונה בליגת האלופות אני חושב שהבאנו הרבה מאוד כבוד למועדון", אמר לאחר המשחק מגן הקבוצה דני בונדר. "נכון שיש טעם של החמצה כי היינו כל כך קרובים לעשות את אחת ההפתעות הכי גדולות באירופה ולנצח באצטדיון שקבוצות הרבה יותר גדולות מאיתנו לא הצליחו, אבל יש גם הרבה מאוד גאווה על הדרך והיכולת. אם צריך לסכם את הקמפיין, אז התחלנו לא ממש טוב והשתפרנו ממשחק למשחק, ואם אנחנו יוצאים עם תחושת אכזבה בסיום זה אומר הכל".

המגן לא שכח גם לפרגן על שער המספרת של זהבי: "אם הקהל הצרפתי עמד ומחא כפיים אחרי הגול, לא צריך להוסיף יותר כלום. זה שער שעוד הרבה ידברו עליו והוא יהיה אחד המעומדים לשער העונה באירופה". בונדר אף התייחס לקמפיין האישי שלו ולא חשש לענות למבקריו אחרי חמישה משחקים מצוינים בליגת האלופות: "באופן אישי אני מרגיש טוב עם היכולת שלי. זו הייתה חוויה נפלאה עבורי ועבור כל השחקנים. אני כבר מזמן לא מתייחס לאלה שאומרים אם אני מתאים או לא, הדבר היחיד שמעניין זו הדעה של המאמן ואם הוא נותן לי לשחק כנראה שיש סיבה לכך".

"כואב הלב על השער שספגנו, אבל אני חושב שהוכחנו שאנחנו ברמה האירופית הכי גבוהה", הצטרף הקשר גילי ורמוט לתחושותיו של בונדר לאחר המשחק. "בגדול, בסיבוב הראשון לא ידענו מה מצפה לנו כל כך ובעיקר רכשנו ניסיון איך לשחק ברמות האלה. בסיבוב השני כבר הבאנו תוצאות טובות על המגרש והרבה כבוד לכדורגל הישראלי ולהפועל תל אביב, וכמעט עשינו את הבלתי ייאמן".

זהבי לאירופה כבר בינואר?

מעבר לתחושות המעורבות בין גאווה לאכזבה נראה כי המרוויח הגדול מהקמפיין בצ'מפיונס ליג הוא ערן זהבי, ששוב נתן כמה רגעי קסם והוכיח שברגעים המכריעים הוא תמיד שם. עם זאת, זהבי עדיין לא מחזיק בהצעות מאירופה, והקשר מחפש סוכן שייצג אותו בארץ. אחרי היכולת שהציג באלופות נראה שסוכנים רבים ימתינו לו בתקווה לנצל את המומנטום ולהעביר אותו עוד בינואר לקבוצה באירופה.

מלבד הקשר מי ששוב הציג יכולת מופלאה הוא וינסנט אניימה, שאמור להחליט בקרוב אם יישאר בהפועל עד תום העונה ויסיים את חוזהו או שמא יחפש קבוצה בכירה באירופה שתקלוט אותו כבר במהלך חלון ההעברות בחודש ינואר הקרוב. כרגע נראה כי האופציה הראשונה – שאניימה יסיים את חוזהו בקבוצה ואז ייבחן הצעות בקיץ – ריאלית יותר, כיוון שהוא יודע שבמצב כזה כיסו יכול לתפוח יותר מאשר מעבר בינואר, אז כל קבוצה שתרצה אותו תצטרך לשלם גם דמי העברה להפועל. עם זאת, במידה שתגיע הצעה אטרקטיבית מאחת הקבוצות בליגות הבכירות באירופה שתקנה לו את אפודת השוער הראשון, אניימה עשוי בכל זאת למצות אופציה זאת ולעבור כבר בינואר.

אחרי המעקבים של מספר סקאוטים על ורמוט, איתי שכטר ודגלאס דה סילבה בהפועל ממתינים לראות האם אכן יגיעו הצעות על השלושה או על כל שחקן אחר, ורק אז תחליט ההנהלה האם לחזק את הסגל ולהביא שחקני רכש נוספים או להסתפק בסגל הקיים. האדומים יודעים כי דה סילבה לוחץ לעזוב, אך חוץ מהתעניינות והמשא ומתן עם ליל בקיץ לא היו הצעות רציניות אחרות עליו. אם יהיו כאלה הוא כנראה ישוחרר בסכום של כ-2.5 מיליון יורו לפחות.

ובמעבר חד לליגה

שכטר, שנפצע אתמול ופרק את כתפו, ינחת היום ב-14:30 בצהריים עם הקבוצה. החלוץ יעבור סדרת בדיקות נוספות בארץ ואז יתברר כמה זמן ייעדר מהמגרשים. החלוץ יחמיץ בוודאות את משחק הליגה הקרוב של הקבוצה נגד בני יהודה ביום ראשון הקרוב, ובהפועל מקווים שהוא לא ייעדר יותר משבועיים.

הקבוצה תחזור לאימונים לקראת המשחק מול הזהובים רק מחר, כששלושה שינויים צפויים בהרכב לקראת הדרבי הקטן, לעומת המשחק מול ליון. המגן השמאלי דדי בן דיין יחזור במקומו של גל שיש, ששוב הציג יכולת טובה, בן שהר יפתח במקומו של שכטר הפצוע, ואילו אלי גוטמן יצטרך להכריע האם הוא מחזיר את וואליד באדיר להרכב על חשבונו ביוואן פרנסמן, שהציג מול ליון משחק פושר מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully