וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטו בעט בגזענים, בקליארי מכחישים

המשחק של אינטר הופסק בגלל קריאות גזעניות מיציעי אוהדי קליארי. הכרוז התחנן, אך הנשיא מכחיש: "נהמות? זו בטח טעות"

איזו דרך נהדרת זו להשתיק את הגזענים עם שער מהדהד. זה מה שעשה היום (ראשון) סמואל אטו, חלוץ אינטר, שכבש בדקה ה-39 שער מצוין והעניק לקבוצתו ניצחון 0:1 על קליארי, שהשווה את מאזן הנקודות של האלופה לזה של מילאן בצמרת הליגה האיטלקית.

השער של אטו, השישי שלו בשבעה מחזורים, הגיע אחרי שהמשחק הופסק בדקה השלישית בעקבות קריאות גזעניות מהקהל בכל פעם שאטו, ביאביאני או מייקון נגעו בכדור. רק אחרי שהכרוז ביקש מהאוהדים להפסיק עם הנהימות ושאר הקריאות, שאסורות במגרשי איטליה, המשחק חודש, אחרי שלוש דקות הפסקה. כזכור, זו לא פעם ראשונה שאטו קורבן לגזענות, כשגם כשהיה בברצלונה דרש להפסיק את המשחק בעת משחק בסראגוסה, וסירב לשחק עד אשר שוכנע על ידי השופט.

ההתאחדות האיטלקית נאבקת זו תקופה ארוכה בגזענות במגרשים, ולפיכך העניקה לשופטים את הסמכות לעצור משחקים. המשחק גם ככה עמד במוקד הסערה באיטליה, אחרי שהיה הראשון ששובץ לשעות הצהריים המוקדמות, ב-12:30 שעון איטליה, על מנת להקל על הצופים באסיה.

נשיא קליארי מתעקש כי מדובר בטעות. "אני לא שמעתי שום קריאות מהיציעים, פשוט לא שמעתי", אמר מאסימו צ'לינו, "בקליארי אף פעם לא הייתה גזענות. אני חושב שזו כנראה הייתה טעות".

מבחינה מקצועית, אינטר שוב לא הרשימה, והתקשתה מאוד בלי פאנדב, מיליטו וקמביאסו. "אנחנו מחכים שיחזרו הפצועים, כך שהיום היה ניצחון חשוב מאוד", אמר בניטז בסיום, "זה לא שאנחנו בנויים רק על אטו, יש לנו סגל רחב, אבל אני חושב שאנחנו צריכים לקנות עוד שחקנים בינואר, כדי שנגיע גם לסוף העונה חדים". על אטו אמר בניטז: "הוא בכושר מצוין, וזה מצוין מבחינתנו, אבל יש לנו הרבה דרכים לכבוש. עכשיו אנחנו כבר חושבים על טוטנהאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully