וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל – הציונים

9.10.2010 / 23:34

שכטר הוא נקודת האור, קינן החור בהגנה, אלרואי כהן הקורבן, ואלמוג ותמיר כהן סתם לא הורגשו. גיליון הציונים של הנבחרת

דודו אוואט - 5

שני השערים שספג השוער לא היו באשמתו. בסך הכל הוא עשה את העבודה בין הקורות ולא זכורה הצלה הרואית שלו או התעופפות מיוחדת, אך עדיין היה חוליה די יציבה בהגנה. עצם העובדה שאוואט לא נדרש לעבודה רבה מדי מעידה על היעילות של הקרואטים, שכבשו בקלילות שני שערים.

אלרואי כהן - 4

השפן של פרננדז כמעט הצטנן וקיבל נזלת בעיקר כי לא שיחקו על האגף שלו במחצית הראשונה. בכורה די פושרת לכישרון מקרית שמונה, שהוצב לראשונה בחייו בעמדת המגן הימני. חוסר התיאום שלו עם ההגנה וחוסר הניסיון שלו כמגן הובילו לעובדה שדווקא הוא היה זה ששבר את מלכודת הנבדל בשער השני.

טל בן חיים - 6

נקודת אור בהגנה הישראלית. עמד בגבורה מול חוליית ההתקפה הקרואטית, ולא פעם הוא נדרש לחפות על הטעויות של קינן ועל תפקודו של תמיר כהן. לא זכור מצב הבקעה אחד של אדוארדו דה סילבה או של אוליץ' וזה אומר הכל. ניסה לצאת מספר פעמים קדימה עם הכדור, אבל גם הוא לא ממש הצליח להושיע אותנו הערב.

דקל קינן - 3

בהחלט לא משחק שקינן ירצה לזכור. גרם לפנדל לזכות הקרואטים, וגם הגול השני היה אחרי שקראנצ'ר התגבר עליו די בקלות בתוך הרחבה. קינן אף ניצל בנס כשגלישה גרועה שלו בחצי המגרש כמעט הפכה לשער קרואטי נוסף. לא נדרש למאמץ כלשהו במחצית השנייה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

תמיר כהן - 4

אתם בטוחים שהוא שיחק? לא ברורה ההתעקשות של פרננדז על כהן, שלא מרבה לשחק באנגליה ואף הוצב הערב בתפקיד זר לו לחלוטין. מה שלא עבד נגד מלטה בטח לא עבד הערב נגד קרואטיה.

יואב זיו - 4

הקרואטים זיהו כבר בתחילת המשחק שזיו לא במיטבו ותקפו בחצי הראשון ללא הרף מהאגף שלו. אוליץ' ומודריץ' חגגו עליו מספר פעמים, וזיו נראה חסר אונים גם במערך במעובה שהציב פרננדז בהגנה. הצטרפות אחת של זיו להתקפה הניבה את החמצת המשחק של ישראל, כאשר המגן מצא עצמו באחד על אחד מול השוער הקרואטי אך בעט כדור חזק לגופו, באירוע שיכול היה לשנות את המשחק.

ביבראס נאתכו - 4

תרומתו ההתקפית הסתכמה בהגבהת קרנות וזה אומר הכל. עוד ליגיונר שאכזב, שמזכיר לנו שוב שעדיין קיימים פערים משמעותיים בין הנבחרת הצעירה לבוגרת. בהחלט ציפינו ממנו ליותר, אבל אולי זו גם אשמת המערך המוזר של פרננדז, שהעדיף לעבות את ההגנה על חשבון שחקן קישור נוסף שבוודאי היה מקל על נאתכו את המלאכה.

אלמוג כהן - 4

משחק מפוזר מאוד של הקשר מנירנברג. התקשה מאוד במרכז המגרש נגד פראניץ', מודריץ' וראקיטיץ', שהיו דומיננטיים בקישור הקרואטי. בחלק ההגנתי כהן עוד עשה את שלו אבל לא הצליח לבנות ולייצר שום מהלך ראוי בהתקפה, דבר קריטי כשהנבחרת משחקת עם חמישה שחקני הגנה ועיקר הנטל בבניית המשחק נפל עליו ועל נאתכו. בחצי השני הוסט לעמדת המגן הימני במקומו של אלרואי כהן שהוחלף.

גילי ורמוט - 4

אכזבת המשחק. בהיעדרו של בניון הוא זה שהיה אמור לקחת עליו את משחק הקישור של הנבחרת, אבל למעט כדור עומק אחד טוב ליואב זיו, לא הצליח לנפק שום פעולה התקפית ראויה לציון. איבד הרבה כדורים ובחלקים רבים של המשחק הוא פשוט נראה כבוי. לזכותו ייאמר שבכל פעם שניסה לעשות משהו, הוא מצא את עצמו לבד מוקף בשניים או שלושה שחקנים קרואטים שמנעו ממנו לפתח התקפות.

אליניב ברדה - 5

ציפינו להרבה יותר מאחד השגרירים הבולטים שלנו באירופה. משחק פושר מאוד של ברדה שלא הצליח להביא לידי ביטוי את היכולות שלו בחלק הקדמי. פריצה אחת שלו באגף ימין כמעט הפכה לבישול אבל זה בהחלט לא היה מספיק. יכול להיות שהליגה הבלגית היא לא מדד להצלחה?

איתי שכטר - 6.5

ללא ספק השחקן הכי מסוכן ויעיל בנבחרת. היה פעלתן מאוד בחצי הראשון, והגיע לבדו לשני מצבים אחרי מבצעים אישיים בהם פירפר את ההגנה הקרואטית. אי ההצטרפות של חבריו לחלק הקדמי הייתה בעוכריו כי גם שכטר, טוב ככל שיהיה, לא יכול להציל לבד את המולדת. כבש שער נפלא, גם הוא ממבצע אישי בדקה ה-80. עצה לפרננדז לקראת יוון, ההרכב צריך להיות שכטר ועוד עשרה נוספים.

מחליפים

רוברטו קולאוטי (46) – נכנס במקומו של תמיר כהן בפיגור של 2:0 ולא הורגש כלל במשחקה של הנבחרת. 4

ליאור רפאלוב (49) - החליף את ברדה ותופקד באגף שמאל של הקישור. ניסה פה ושם אבל לא ממש הצליח להשאיר חותם על המשחק. 4

אייל גולסה (68) – החליף את אלרואי כהן ותופקד בקישור האחורי לצידו של נאתכו. הדבר היחיד שנזכור ממנו מהמשחק הזה זה עוד עבירה גסה.

לואיס פרננדז - 4

נכון שהמאמן לא אשם שבניון וכיאל נפצעו; נכון שהוא לא אשם שאין בישראל שום מגן בכושר משחק ראוי שזכאי למקום בנבחרת; נכון שהוא לא אשם שיש לו סגל מוגבל טכנית; ונכון שסביר להניח שגם מוריניו לא היה מצליח לנצח את קרואטיה עם חומר שחקנים כזה. ובכל זאת, כל ההימורים של פרננדז כשלו, הארגון שלו לקראת המשחק היה די חובבני, הגישה שלו הייתה שכונתית, ההתנהלות שלו מול התקשורת הייתה קטנונית, וגם החילופים שלו היו חסרי יעילות. אם לוקחים בחשבון שהוא גם לא הביא אמות מידה מקצועניות חדשות או התלהבות ועניין חדשים, למה היינו צריכים אותו? גם ככה הסבלנות של הישראלים קצרה, אבל אם לא יהיה שינוי קיצוני במשחק מול יוון - הסבלנות הזאת תתקצר עוד יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully