וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן בומל: "דה יונג לא פושע, הוא בחור מתוק"

קפטן האוראנג' ואן בומל יוצא להגנת חברו, שנופה מהנבחרת בגלל סגנונו האלים: "נייג'ל פשוט תחרותי, שיתעלם מהביקורת"

הולנד עדיין נסערת מניפויו של נייג'ל דה יונג מהנבחרת הלאומית. כזכור, דה יונג שבר את רגלו של חאתם בן ארפה בתיקול קשוח במהלך המשחק של מנצ'סטר סיטי מול ניוקאסל, ומאמן נבחרת הולנד החליט לנפות את הקשר מכיוון שמבחינתו הוא אלים מדי לנבחרת. דיווחים בתקשורת ההולנדית מדווחים על כך שהשחקן שבור מההחלטה, כמו גם מהמתקפה התקשורתית עליו ומהדעה הציבורית הנוקבת עליו.

מי שיצא להגנתו הוא קפטן האוראנג', מארק ואן בומל. "נייג'ל הוא עדיין חלק מהנבחרת הזאת", אמר ואן בומל, "כולנו מאוד מוטרדים מהסיפור הזה, אבל כן, אני מבין את המאמן".

זו לא הפעם הראשונה שדה יונג שובר רגליים, כשגם בשנה שעברה הוא שבר את רגלו של סטיוארט הולדן האמריקאי, וגם במשחקי ההכנה למונדיאל מול יפן ופרגוואי הוא פצע שחקני יריב (וזאת מבלי לציין את העבירה הכי מפורסמת שלו, אותה בעיטת קראטה לחזהו של צ'אבי אלונסו בגמר המונדיאל).

"זה מאוד מצער שתוך חצי שנה אתה שובר פעמיים רגל לשחקן יריב", אומר ואן בומל, "אבל אני מכיר את נייג'ל טוב ויודע שהוא בחור טוב ונחמד. הוא פשוט תחרותי, וזה נובע מהעוצמה שלו ומהרצון שלו לקחת את הכדור. בזכותו הגענו עד לגמר המונדיאל. אני שומע שאנשים מכנים אותו פושע. זה שטויות. גם אותי האשימו בעבר בכסחנות, אבל שחקן מקצוען חייב לדעת להתעלם מהביקורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully