וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנאים: "הפרשה הזאת לא מוסיפה כבוד לסכנין"

מאזן גנאים לא אהב את פרשת נעים: "לא נעים לראות את זה". הקבוצה מנסה למנות מנג'ר מעל כדי להראות לו את הדרך החוצה

בבני סכנין עדיין מתקשים להתאושש מהיום הסוער שעבר אתמול (שלישי) על הקבוצה. כזכור, חילוקי דעות בין הנהלת הקבוצה לבין המאמן יובל נעים איימה לא רק לסיים את דרכו של המאמן, אלא גם יצרה שורה של תקריות מביכות, שכללו בין השאר הדלפות לתקשורת, התעמתויות ישירות בתחנות רדיו ואיומים על חייו של נעים.

בינתיים אין החלטה מפורשת לגבי עתידו של המאמן נעים, ובשלב הזה החליטה הנהלת הקבוצה להמשיך כרגיל. חסן אבו סלאח מהנהלת הקבוצה אמר אמש כי "נצטרך לשכוח את היום הזה. אנחנו מקווים שיובל ילמד מהטעויות שעשה. מבחינתנו הכל חוזר לשגרה. כבר מחר יובל יצטרך להעביר את האימון".

עם זאת, בסכנין רוצים למנות מאמן מעליו כדי להראות לו את הדרך החוצה, ופנייה למרקו בלבול שישמש כמאמן מעל או מנג'ר כבר נעשתה. גם ירון הוכבוים ומישל דיין מועמדים לקבוצה. סוכנו של המאמן ירון גלעדי אמור להוציא היום בצהריים הודעה לגבי המשך עבודתו של נעים. קיימת אפשרות שהמאמן יודיע על התפטרותו ושהוא לא יגיע לאימון הקבוצה.

הרקע לדברים הוא שבסכנין מעוניינים להנחית למאמנים שחקנים זרים נגד רצונו, ונעים לא מוכן לעבור על כך לסדר היום. בנוסף, העובדה שהמאמן קבע אימון בזמן צום הרמדאן גרם לאנשי סכנין לתהות שהמאמן אינו מבין את המנטליות בקבוצה ואת אופיה.

מבני סכנין נמסרה הבוקר תגובה: "הנהלת בני סכנין שוללת את הפרסומים סביב פיטוריו של יובל נעים. יובל אמור להמשיך את עבודתו כשגרה. הנהלת המועדון תוציא היום איסור מוחלט להתראיינות ותגובות לתקשורת על צוות השחקנים, הצוות המקצועי והמאמן".

גנאים: "גם אם רוצים לפטר, צריך לתת לו את הכבוד"

מאזן גנאים, ראש עיריית סכנין ויו"ר הקבוצה לשעבר, טוען שהבעיות התחילו מזמן. "זה לא נעים לקום בבוקר ולראות את הכותרות בעיתונים", הודה גנאים בגלי צה"ל, "בקושי עברו חודשיים, וכבר קורים כאלה דברים. אם רוצים לפרק, שיפרקו יפה. אני אישית לא הייתי מעורב, אבל אבו סלאח סיפר לי על עימות בינו לבין המאמן בשידור ישיר ברדיו. זה לא מוסיף כבוד לקבוצה.

"גם אם רוצים לפטר מאמן, צריך לתת לו את הכבוד. אם היו נותנים לי לנהל את זה, הייתי פותר את הבעיה בחמש דקות. או שסוגרים את הדברים וממשיכים, או שמחליטים שאין טעם להמשיך, ואז היינו סוגרים את זה יפה. לא הכל זה כסף, יש עוד דברים, כמו כבוד. תמיד כשנפרדתי ממאמן, נפרדתי ממנו יפה".

גנאים התייחס לדיווחים על כך שהפיצוץ הגיע בעקבות דרישה של נעים לקיים אימון ביום הרמדאן: "לא נראה שהיום הראשון של הרמדאן היה הבעיה, היו דברים לפני, עוד במחנה אימונים".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully