וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת סכנין החליטה: "ממשיכים כרגיל"

ההנהלה התכנסה והחליטה לא לפטר בינתיים את נעים, שישקול את עתידו אחרי היום הסוער שעבר עליו, שכלל איומים על חייו

היום הארוך שעבר על בני סכנין הסתיים ללא החלטה מפורשת לגבי עתידו של המאמן יובל נעים. חילוקי הדעות בין הנהלת סכנין למאמן עשויים להביא לפיטוריו מהקבוצה, אך בשלב הזה החליטה הנהלת הקבוצה להמשיך כרגיל.

הרקע לדברים הוא שבסכנין מעוניינים להנחית למאמנים שחקנים זרים נגד רצונו, ונעים לא מוכן לעבור לסדר היום בשל כך. בנוסף, העובדה שהמאמן קבע אימון בזמן צום הרמדאן גרם לאנשי סכנין לתהות שהמאמן אינו מבין את המנטליות בקבוצה ואת אופייה. בין הצדדים קיימת תקשורת לקויה מאז מונה לתפקיד, והערב הוא גם קיבל איומים טלפונים לחייו.

כאמור הערב נערכה ישיבת הנהלה, שבמהלכה הוחלט להמשךי עם נעים. מחר אמור להתקיים אימון רגיל תחת הדרכתו של נעים, אך זה אמור לקרות אחר הצהריים, כפי שדרש יושב ראש המועדון, חסן אבו סלאח. מהנהלת הקבוצה נמסר: "נצטרך לשכוח את היום הזה. אנחנו מקווים שיובל ילמד מהטעויות שעשה. מבחינתנו הכל חוזר לשגרה. כבר מחר יובל יצטרך להעביר את האימון. ההנהלה יחד עם המועדון מגנים את האיומים שקיבל נעים. מי שעשה את הדברים הללו הוא לא משתייך למועדון שלנו וזה לא על דעת אף אחד מהאנשים".

למרות הדברים הללו, לא מן הנמנע שנעים יחליט בעצמו לא להמשיך בקבוצה ורק ביום רביעי אחרי שיעשה את שיקוליו הלילה, יחליט המאמן לגבי עתידו. בהנהלת סכנין לא יצטערו לשמוע החלטה על התפטרות מכיוון המאמן.

תחילת העימות בין הצדדים בסיום משחק התיקו (1:1) נגד מכבי תל אביב בגביע הטוטו. לאחר שריקת הסיום פרץ עימות קולני בין נעים לאחד מחברי ההנהלה בנוגע לשחקן זר שהיה מעוניין לשחק בקבוצה, וגורמים בהנהלה סירבו לצרפו בשל עלותו הכספית. הבוקר (שלישי) לאחר אימון הקבוצה, הועמקה המחלוקת בין הצדדים לאחר שמספר שחקנים התלוננו אצל יושב ראש הקבוצה חסן אבו סלאח שנעים קבע אימון למחר בשעות הבוקר - הזמן בו מתחיל צום הרמדאן.

אבו סלאח הודיע לנעים כי בקבוצה מתקיימים אימונים בשעות הערב בזמן הצום, וסירב לאשר את קיומו של אימון הבוקר. נוכח דבריו של אבו סלאח פרץ ויכוח בין המאמן ליושב ראש, שהעמיק את הקרב בין הצדדים. במועדון דורשים מנעים שישנה את גישתו כלפי השחקנים והמערכת. במידה שנעים ידבוק בקו בו נקט עד עתה, הוא יפוטר מהמועדון.

נעים טוען כי "בהנהלת סכנין כנראה רגילים שמאמנים מיישרים איתם קו בנושא הזרים. לי יש את הדרך שלי, אני לא אסטה ממנה ולא אתן לאף אחד להתערב לי בשיקולים המקצועיים. אני חושב שתוצאות העבודה הטובה שלי באו לידי ביטוי כבר בשני המשחקים בגביע הטוטו. אני ממשיך במועדון עד שיגידו לי אחרת".

לגבי קביעת האימון במהלך צום הרמדאן, הגיב נעים: "זה לא מדויק. עוד לא הודעתי בכלל מתי האימון, אבל הם מיהרו לעשות מזה סיפור. לא קבעתי אימון לשעות הבוקר ולא לשום שעה".

אבו סלאח מאוכזב

יושב ראש סכנין חסן אבו סלאח הגיב לדברי נעים ואמר: "מאז שיובל הגיע למועדון, דיברתי איתו מספר פעמים והבהרתי לו כי הדבר היחידי שנדרש ממנו כדי להצליח הוא החיבור שלו עם השחקנים ועם ההנהלה. לא דרשנו ממנו להביא שחקנים נוספים מלבד שני זרים שישדרגו את הקבוצה, ולכן החיבור שלו היה צריך לבוא לידי ביטוי רק בצד המנטלי. לא הבאתי אותו לקבוצה בשביל לפטר אותו אחרי חודש וחצי, ובינתיים אין לי כוונה לפטר אותו, אך יחד עם זאת אנחנו מצפים ממנו שישנה את הגישה".

בתוך כך, אבו סלאח הצליח להשיג ערבויות בסך 1.9 מיליון שקל שהיו חסרים לסכנין בכדי להשלים את תקציב המינימום הנדרש לליגת העל, העומד על 10 מיליון שקל. אבו סלאח נפגש עם נציגי בקרת התקציבים והעביר את התקציב לליגת העל. "אנשי המועדון מודים לראש העירייה, מאזן גנאיים, על תמיכתו המוראלית והכספית בסכום של כ-1.2 מיליון שקלים", הודיעה הקבוצה. "כמו כן אנו מודים ליושב ראש חסן אבו סאלח אשר הפקיד ערבות אישית בסך של כחצי מיליון. אנחנו רוצים להודות גם לסלקום, בנק ערבי ישראלי ושירותי בריאות כללית על תמיכתם המתמשכת".

עדכון ראשון: 13:38
עדכון אחרון: 22:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully