וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלה סבירה לפאר ברולאן גארוס

תפתח מול ויוס הספרדייה (202 בעולם), בהמשך ממתינות לה ברטולי וסרינה. סלע מול מלצר. נדאל בחצי של דג'וקוביץ'

שחר פאר, שנמצאת בתקופה פנטסטית על משטחי החימר, קיבלה היום (שישי) הזדמנות להמשיך את המומנטום כשזכתה להגרלה סבירה ברולאן גארוס, לפחות עד הסיבוב השלישי. בסיבוב הראשון תפגוש הישראלית, שמדורגת במקום ה-18 באליפות צרפת, את נוריה לאגוסטרה ויוס הספרדייה, שמדורגת במקום ה-202 בעולם. בסיבוב השני תחכה לה המנצחת בין ואניה קינג האמריקאית, שמדורגת במקום ה-75 בעולם לשווי פנג הסינית, שנמצאת במקום ה-48 בעולם. במפגשים נוספים שייערכו בבית אליו הוגרלה פאר תשחק מאריון ברטולי הצרפתיה, שמדורגת 13 בטורניר ותהווה יריבה קשה במיוחד מול הקהל המקומי שלה, מול מריה אלנה קאמרין ושנאי פרי תפגוש את אוליביה סאנצ'ז הצרפתייה.

במקרה ותעפיל לשמינית הגמר, עשויה פאר לפגוש את המדורגת מספר 1 בעולם סרינה וויליאמס, שתפתח את הטורניר במפגש מול סטפני פואגלה השוויצרית. ונוס וויליאמס תפגוש בסיבוב הראשון את פטי שנידר השוויצרית, בעוד ז'סטין הנין תשחק מול צווטאנה פירונקובה הבולגרייה. מחזיקת התואר מהשנה שעברה סבטלנה קוזנצובה תשחק מול סוראנה קירסטאה הרומנייה. ילנה יאנקוביץ' הסרבית תשחק מול אליסיה מוליק האוסטרית, בעוד המדורגת 3 בעולם קרוליין ווז'ניאקי תפגוש את אלה קודריאבצבה.

לעומת פאר, קיבל דודי סלע הגרלה קשה ויפגוש בסיבוב הראשון את יורגן מלצר האוסטרי, שמדורג 22 בטורניר. כזכור, מלצר יגיע לישראל יחד עם נבחרת הדייויס של אוסטריה בספטמבר הקרוב. במידה ויצליח להעפיל לסיבוב השלישי, מחכה לסלע דויד פרר הספרדי שמתמחה במגרשי החימר.

דרכם של נדאל ופדרר

רפאל נדאל, שהפסיד בשנה שעברה בפעם הראשונה בקריירה ברולאן גארוס, יצטרך לעבור מכשולים גבוהים מאוד כדי להגיע למפגש אפשרי מול רוג'ר פדרר בגמר הטורניר. נדאל פותח את הטורניר מול הצרפתי האלמוני ג'יאני מינה, אבל הוא חולק את חצי מההגרלה עם פרננדו ורדאסקו ונובאק דג'וקוביץ'. היריבם האפשריים של נדאל בסיבובים הבאים הם לייטון יואיט ואיבן ליוביצ'יץ', כאשר רבע הגמר יוכל להפגיש אותו מול פרננדו ורדאסקו וחצי הגמר מול נובאק דג'וקוביץ'. נדאל התבקש להתייחס להגרלה שלו והסכים לדבר רק על המשחק הראשון: "אתם שואלים על הסיבוב הראשון לא?, אז יש לי שם צרפתי שקיבל ווילד קארד והוא היריב הכי קשה שלי כרגע", אמר הספרדי במסיבת עיתונאים.

מי שבהחלט יכול לחשוש מההגרלה שלו הוא אנדי מארי (4 בעולם) שיפגוש בסיבוב הראשון את רישאר גאסקה הצרפתי, לו הוא הפסיד בשניים מתוך שלושת המפגשים שקיימו השניים. "מדובר בשחקן מאוד מוכשר, ומה שאני יודע זה שאני לא מגיע למשחק הזה כפייבוריט", אמר מארי לאחר ההגרלה.

ומה לגבי דרכו של פדרר? אלוף הרולאן גארוס מהשנה שעברה יפתח את הטורניר במשחק נגד פטר לוקז'אק האוסטרלי, כאשר גאל מונפיס הצרפתי עלול להמתין לו בשמינית הגמר ורובין סודרלינג השבדי, פיינאליסט הטורניר מהשנה שעברה, ברבע.

דרכן של הנין והוויליאמסיות

ז'סטין הנין הבלגית, שזכתה בטורניר ארבע פעמים בעבר, תוכל לפגוש בסיבוב השלישי את מריה שראפובה, אם זו תעמוד בציפיות. מה שיותר מעניין הוא רבע הגמר, ואם הנין תגיע לשלב הזה היא תתמודד שם ככל הנראה נגד סרינה וויליאמס, בשחזור של הגמר מאליפות אוסטרליה הפתוחה. סרינה עצמה תפתח את הטורניר במשחק נגד סטפני פוגל השוויצרית.

בחצי השני, אלופת הטורניר סבטלנה קוזנצובה זכתה להגרלה קלה יחסית, כאשר המכשול הראשון שצפוי לה הוא מפגש נגד קרוליין ווז'ניאקי הדנית ברבע הגמר. חצי הגמר, לפחות לפי ההערכות, אמור להפגיש בצד הזה בין קוזנצובה לונוס וויליאמס, שהרשימה בעונת החימר הנוכחית אך מעולם לא זכתה ברולאן גארוס. ונוס פותחת את הטורניר במשחק נגד פטי שנידר השוויצרית, כאשר יריבות אפשרית שלה בשמינית הגמר הן נדיה פטרובה הרוסיה, או ארוואני רזאי הצרפתיה, שהפתיעה אותה בגמר טורניר מדריד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully