וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גרנט שיקם את גאוות פורטסמות"

ב"טלגרף" החמיאו למאמן הישראלי ("לא ישברו את רוחנו") אחרי ההעפלה לחצי גמר הגביע: "גרנט הוציא את המיטב משחקניו"

בתקופה האחרונה אברהם גרנט מקפיד להציג חזית נחושה ולהטמיע בשחקני פורטסמות אמונה ותקווה כי הם יכולים להציג כדורגל טוב, שאולי לא ישאיר אותם בליגה, אבל בהחלט יוסיף לגאווה המקצועית שלהם. למרות הורדת הנקודות, למרות המצב הכלכלי הקשה, למרות אי הבהירות שנוגע לבעלות על המועדון, פורטסמות ניצחה בשבת את בירמינגהאם 0:2 ברבע גמר גביע אנגליה ועלתה כדי צעד קטן מהמשחק על התואר. גרנט התרגש מהניצחון, שנוכח המציאות במועדון היה הרואי.

אבל לא רק גרנט ואוהדי פומפי התרגשו מההישג. "גרנט שיקם את גאוות פורטסמות, גרנט מואר באור הרואי בפראטון פארק", כתב בטורו פרשן "טלגרף" הנרי ווינטר, "פורטסמות שלחה מסר ובו היא קבוצה שחיה ובועטת, והוכיחה ששווה לקנות אותה. גרנט גרם לשחקנים לשחק, גרם להם להתקדם, ועשה זאת על ידי מסגרת טקטית שהוציאה את המיטב מטל בן חיים, ג'יימי אוהרה, מייקל בראון ופרדריק פיקיון".

"זה משחק של תשוקה", אמר גרנט לאחר הניצחון הגדול, "אני מנסה לשים את עצמי בצד ולהיזכר איך כשהייתי ילד עודדתי את הקבוצה שלי. האוהדים שלנו זכאים למישהו שיילחם עבורם. אפשר לשבור הרבה דברים, אבל לא את הרוח שלנו. אחרים אולי חשבו שנישבר, אבל איש לא ישבור אותנו".

"זה יותר מכדורגל", הוסיף גרנט, "כל השחקנים והאוהדים שמחים, אני גאה, המועדון הזה ראוי יותר מכולם להגיע לוומבלי, כי השחקנים והאוהדים הם קורבן לטעויות שנעשו על ידי אחרים. אני אחזור על זה שוב ושוב, עד שמישהו יקשיב".

בינתיים אוהדי פורטסמות מתכוננים לגרוע מכל. אם הקבוצה תפורק לגמרי, היא עלולה לרדת לליגה הנמוכה ביותר, והאוהדים יודעים שכדי למחוק את החובות אולי על המועדון יהיה למכור את איצטדיון פראטון פארק. "ברור שאנחנו רוצים להישאר בפראטון פארק, אבל אף אחד לא יודע אם מישהו יקנה את הקבוצה וימחק את חובותיה", אמר ברנדון בון, מראשי אוהדי הקבוצה, שהקימו קרן לתמיכה בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully