וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגלאקסי ניצחו, השיא של שילטון ניצל

מאחר שדייויד בקהאם וקבוצתו העפילו לגמר המערב ב-MLS, הקשר הוותיק לא יוכל לשבור את שיא ההופעות בנבחרת אנגליה

בשורות טובות לפיטר שילטון: שיאו המיתולוגי של 125 הופעות בנבחרת אנגליה לא צפוי להישבר. הבשורה, באופן מפתיע, מגיעה מלוס אנג'לס הרחוקה, שם הגלאקסי העפילו לגמר ה-MLS, מה שאומר שדייויד בקהאם לא יוכל להצטרף לנבחרת אנגליה למשחק הידידות שלה בקטאר מול ברזיל ב-14 בנובמבר.

הגלאקסי ניצחו 0:1 (ו-2:3 במצטבר) את שיבאס USA והעפילו לגמר המערב בליגת הכדורגל האמריקאית, שם יפגשו את יוסטון דינאמו. המנצחת בגמר האזורי תעפיל לגמר, שם יפגשו את המנצחת בגמר המזרח, שמפגיש בין שיקאגו פייר וריאל סולט לייק.

לבקהאם יש 115 הופעות בנבחרת האנגלית, והוא לא הסתיר את שאיפתו לשבור את השיא של שילטון. כדי להשוות את המאזן של שילטון, בקהאם יהיה חייב עכשיו להשתתף בכל שלושת משחקי ההכנה שיישארו לנבחרת אנגליה עד למונדיאל (אחד מתוכנן לחודש מרץ, ועוד שניים בסיום העונה), ואז לקוות שאנגליה תעפיל לפחות לחצי גמר המונדיאל (מה שיעניק לו שבעה משחקים נוספים - שלושה בבית המוקדם, שמינית הגמר, רבע הגמר, חצי הגמר, ואז או הגמר או המשחק על מקומות 4-3).

בסיום המונדיאל הוא יהיה בן 35, וקשה להאמין שישוב לשחק בנבחרת, במיוחד בהתחשב בעובדה שהוא עדיין ישחק בלוס אנג'לס וייאלץ לטוס בין יבשות, וזאת על אף שהצהיר בעבר כי לעולם לא יפרוש מכדורגל בינלאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully