וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי רומז: אוותר על אליפות אירופה

צפו בראיון של הפורוורד לאתר הרשמי של סקרמנטו, בו הוא אומר כי יתכונן ל-NBA מתחילת ספטמבר. המשמעות: לא יגיע לפולין

עמרי כספי התראיין הלילה (בין חמישי לשישי) לאתר הרשמי של סקרמנטו קינגס, ולפי דבריו בראיון משתמע כי לא ישתתף באליפות אירופה שתיערך בפולין. בראיון אמר כספי: "אני אגיע מוקדם לסקרמנטו, אתאמן שבוע לבד, ואחר כך שלושה שבועות עם מאמנים אישיים, כדי להגיע מוכן לאימוני טרום העונה. אני אקלע הרבה ואשחק הרבה ואגיע למחנה האימון של הקבוצה בכושר מצוין". טורניר אליפות אירופה נפתח ב-7 בספטמבר, ולפי המשתמע מתכניתו של כספי, הוא לא יופיע בו במדי נבחרת ישראל, אלא יערוך באותם ימים אימונים אישיים לקראת מחנה האימון של הקינגס.

בראיון נשאל כספי האם יש שחקנים אירופים שהוא רואה בהם כמעין מודל עבורו, והפורוורד הישראלי השיב: "כן, אני אוהב את הידו טורקוגלו, ששיחק בעבר בסקרמנטו, אני אוהב את רודי פרננדז ועוד שחקנים אירופיים. אני חייב להיכנס לכושר ולשחק כמותם, וזה משהו שאני חייב לעבוד עליו. עליי לשפר את הכדרור שלי, ולשחק כדי להבין את המשחק".

בתוך כך, כספי קצר מחמאות ביממה האחרונה, לצד ביקורת על קבוצתו. "תתביישו לכם", היתה הכותרת של עיתונאית "סקרמנטו בי", איילין וויסין, באתר העיתון הגדול והחשוב בסקרמנטו, כשערכה סיכום ביניים ליכולת שהציגו הקינגס בליגת הקיץ. סקרמנטו צוברת בליגה שנערכת בלאס וגאס הפסד אחר הפסד, והתקשורת המקומית לא ממש מרוצה ממה שהמאמן פול ווסטפאל רוקח תחת ידיו. ההפסד האחרון, לכוכבי ליגת ה-NDBL הביך במיוחד את הקינגס, והיה הרביעי ברציפות בטורניר. וויסין מנתה מספר נתונים סטטיסטיים שלא מחמיאים לקינגס: היריבה קלעה ב-59.1 אחוז מהשדה, הקינגס איבדו 19 כדורים וברבע הרביעי ספגו 31 נקודות.

עמרי כספי, שהסתפק בשתי נקודות בלבד במשחק הקודם של הקינגס, פתח גם הפעם בחמישייה ורשם משחק טוב בהרבה עם 10 נקודות (3 מ-9 מהשדה), ארבעה ריבאונדים, שני אסיסטים, שתי חטיפות וארבעה איבודים ב-25 דקות משחק. אחרי המשחק אמר כספי: "אנחנו לא מתמסרים מספיק, אני לא רגיל לזה, ואני אצטרך להתאים את עצמי". וויסין מחמיאה לכספי על שאינו מבין השחקנים שמחפשים ללכוד את תשומת הלב, ומפצירה בו לומר לא לכדורסל האינדיבידואלי. "כדורסל הוא משחק פשוט, בו צריך להתמסר עם הכדור", כתבה וויסין.

זו לא המחמאה היחידה שקיבל כספי. "משחקו נראה כשל פוינט פורוורד. הוא מביא עמו הרבה אנרגיה, הוא אוהב לחדור ולמצוא את חבריו, מוביל כדור, גומר מהלכים והכי חשוב - הוא מוריד ריבאונד ורץ קדימה", כתבה וויסין, שציינה את ניסיונו במכבי תל אביב, והוסיפה כי "עליו קצת להירגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully