וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנועה 'אנטי-קנבארו' יוצאת לדרך

אוהדי יובנטוס יעשו חיים קשים לבלם ששב, נגדו נכתב: "החמדנות שלך החזירה אותך. שכיר חרב. אין מחילה לבוגדים"

אחרי גלות בת שלוש שנים בריאל מדריד, שב הקיץ הבלם האיטלקי פאביו קנבארו ליובנטוס. ביום חמישי יערוך אלוף העולם את אימון הבכורה המחודש שלו בביאנקונרי, וכנראה שמצפה לו שום קבלת פנים חמה. חמה מאוד. מהזן העוין.

אוהדי הגברת הזקנה לא מרוצים מחזרתו של קנבארו לשורות הקבוצה, וארגוני האולטראס התחילו כבר וימשיכו ביתר שאת את המחאה נגדו שקיבלה את השם 'אנטי-קנבארו' כשהם יראו אותו במדי הקבוצה, כך דווח בעיתון האיטלקי 'לה סטאמפה'.

"ריאל מדריד זרקה אותך, נאפולי התכחשה אליך, רק החמדנות שלך הביאה אותך חזרה לכאן", נכתב באחד השלטים שנתלו באזור מתחם האימונים של המועדון. חלק מאוהדי הקבוצה לא שגם לא אהב את חזרתו לקבוצה כינו אותו "בוגד", לאחר שעזב את הקבוצה כשזו הורדה לליגת המשנה בגין שערוריית שחיתות השופטים שנחשפו.

קבוצת אוהדים נוספת, 'ויקינג' שמה, הנפיקה חולצות עם הכיתוב מקדימה: "קנבארו - שכיר חרב", ומאחור: "אין מחילה לבוגדים". "זה רמז", אמר דובר ארגון ה'וויקינג'. "אנחנו נתעלל בו, לא משנה מה. אסור היה לו לחזור, והוא אפילו לא ממולח - הוא אמר שהוא רצה לעבור לנאפולי. אנחנו נפגין נגדו בצורה מתורבתת. שני משחקים לא יספיקו כדי לשכוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully