וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישועה תגיע מברזיל?

דור בלך

7.12.2008 / 11:56

הסקאוט של בית"ר ירושלים, איתן מזרחי, ימריא לברזיל בחיפוש אחר חלוץ וקשר אחורי, מכירת בואטנג המאכזב אמורה לממן את העסקאות. אכזבה מהיכולת מול מכבי ת"א: "מהפכים לא קורים ביום אחד"

"מהפכים לא קורים ביום אחד", טוען הבוקר (ראשון) שחקן בכיר בבית"ר ירושלים. אומנם בשורות הדאבליסטית דיברו כל השבוע על מהפכה בהרכב ועל שינוי מנטלי, אבל אמש הירושלמים שוב נראו רע והתקשו להגיע למצבים ב-0:0 החלש מול מכבי תל אביב. מספר משחקני הקבוצה דיברו ביניהם לאחר המשחק ולא הבינו מדוע החלו להראות ניצוצות של כדורגל רק במחצית השנייה, לאחר שטיפה מהמאמן ראובן עטר. "אם אתם נראים ככה אחרי כל מה שדיברנו עליו, כנראה שלא הבנתם כלום", אמר להם המאמן בהפסקה. "נראינו רע מאוד במחצית הראשונה ולא ברור למה", המשיך השחקן, "חבל שאנחנו מתעוררים רק אחרי שצועקים עלינו. אבל אין קסמים בכדורגל, ייקח זמן לתקן את המצב שהבאנו את עצמנו אליו, אבל אנחנו בדרך הנכונה".

בשבועיים הקרובים ימריא לברזיל סקאוט המועדון, איתן מזרחי, כדי לעקוב אחרי מועמדים לרכש עבור הקבוצה. בראש רשימת הקניות יש חלוץ, אך גם קשר אחורי.

גורם בבית"ר אמר לגבי הביקורת על עטר כי "זה לא הוגן להאשים אותו במצב של הקבוצה. הוא יכול ליצור מוטיבציה לשלושה-ארבעה שחקנים, לא לקבוצה שלמה".

בואטנג מרגיז את כולם

בבית"ר בטוחים שדרק בואטנג יעזוב בשבועיים הקרובים, כנראה לקלן הגרמנית, ומתכוונים כי בסכום שייכנס לקופת המועדון - מאות אלפי יורו - יוכלו לחזק את הקבוצה בשני שחקני חיזוק בינוניים, רחוקים מהסטנדרטים בימיו הגדולים של גאידמק. מזרחי ימריא עם מספר מומחים בכדורגל הברזילאי במטרה לדוג כישרון מקומי צעיר, שיוכל להישאר בקבוצה שנים רבות. מזרחי, כזכור, היה זה שהביא לישראל את סבסטיאן אבראו, אבל עכשיו ייאלץ להסתדר עם תקציבים קטנים יותר.

ואכן, בעוד כל שחקני הקבוצה יצאו אמש מבלומפילד חפויי ראש וללא מצב רוח, נראה דרק בואטנג, שלא שותף במשחק, מחויך למדי. הקשר זימזם להנאתו ביציאה מחדרי ההלבשה לכיוון האוטבוס, חילק כיפים לעוברים ושבים ואז שקע בשיחת טלפון ארוכה. בבית"ר לא אוהבים את השמחה המופגנת שהראה הגנאי, אך לא מתכוונים להענישו. בדאבליסטית כבר הוחלט, כזכור, לעשות הכל על מנת למכור את בואטנג כבר בחלון ההעברות בחודש הבא, גם על מנת לפנות תקציב לרכש, וגם בגלל התחושה שהשחקן מיצה את עצמו במועדון.

בית"ר לא תממש את האופציה על דריו פרננדס, והוא צפוי לעזוב בסוף השנה. בקבוצה מספרים כי פרננדז הוא אאוטסיידר מוחלט בקבוצה, והשחקן היחיד עמו הוא נמצא באיזשהם קשרים חברתיים הוא כריסטיאן אלבארס.

בעוד בהנהלת בית"ר שוקלים לנסות ולהשאיל את עידן טל לקבוצה שתשתתף בעלות שכרו, כ-800 אלף דולר לעונה, בצוות המקצועי מעדיפים לחכות עד לרגע האחרון, שכן הם מרוצים מההתקדמות ביכולתו של טל (למרות מספר איבודי כדור), ששיחק אתמול 90 דקות, ומאמינים כי טל בכושר מלא עדיף על כל אלטרנטיבה אחרת בשוק הישראלי. הקשר עצמו מעוניין גם כן להמשיך בבית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully