וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-מכבי נתניה: מתיאוס יפתח עם חלוץ בודד

המאמן הגרמני תירגל הרכב נסוג לקראת המשחק ברמת גן (20:50, ערוץ 10). ז'אן יחליף את שטרית בעמדת המגן השמאלי של הצהובים

מכבי נתניה ערכה הערב (שבת) אימון נוסף לקראת משחק הצמרת שלה מחר מול מכבי תל אביב. מאמן הקבוצה, לותר מתיאוס, תירגל באימון מערך הגנתי הכולל שלושה בלמים, ארבעה קשרים וחלוץ בודד.

ביוון פרנסמן, ששיחק בקישור במשחקים האחרונים, יוסט לעמדת הבלם לצידם של זאב חיימוביץ' ולואיס מרין. אלמוג כהן יתופקד כקשר אחורי, כששלו מנשה ואיתי שכטר באגפים ודניאל אומברטו יפתח כקשר מרכזי. ג'ורג' בה ישחק כחלוץ חוד בודד.

מרבית שחקני הקבוצה נשארו הערב לצפות במשחק של בית"ר ירושלים לאחר מהאימון. חלקם שמחו על הפסדה של האלופה, אבל רובם היו עצובים בשביל ראובן עטר ושחקן בכיר בקבוצה הסביר: "בית"ר עם 4 נקודות מ-15 וקרב האליפות כבר גם ככה לא יהיה איתם, כך שאנחנו מחזיקים אצבעות לראובן".

מחר בבוקר תערוך הקבוצה אימון מסכם שלאחריו תצא לבית מלון בתל אביב לקראת המשחק ושם יערוך מתיאוס שיחה אחרונה לפני המשחק.

הרכב משוער: לירן שטראובר, קלמי סבן, זאב חיימוביץ', ביוון פרנסמן, לואיס מרין, דדי בן דיין, אלמוג כהן, דניאל אומברטו, שלו מנשה, איתי שכטר, ג'ורג' בה.

ז'אן צפוי לפתוח במקום שטרית

ליאור ז'אן, שהיה מעורב בתקרית דחיפות עם יניב עזרן באימון, יקבל את הקרדיט ויפתח כמגן השמאלי במקומו של אורי שטרית הפצוע במשחק בו תארח מכבי תל אביב את מכבי נתניה. זה יהיה השינוי היחיד שיעשה המאמן רן בן שמעון לעומת ההרכב שניצח בשבוע שעבר את בני סכנין. אבי יחיאל ימשיך למלא את מקומו של יובל שפונגין בעמדת המגן הימני. שפונגין שמחלים מניתוח אפנדיציט שב לאימונים אולם הוא עדין לא כשיר ולא יהיה בסגל למשחק הערב.

דולי ג'ונסון ימשיך לשחק כקשר אחורי בודד ויוסי שבחון יקבל גם ערב את חולצת ההרכב בקישור הקידמי. יאניק קאמאנן ימשיך לקבל אשראי ממאמנו ויפתח לצידו של איליה יבוריאן בחוד ההתקפה כאשר ג'ונתן אסוס ורודי חדד יחכו להזדמנות מהספסל.

בתדרוך הטקטי לקראת המשחק, התמקד בן שמעון שיישב גם הערב ביציע בגלל הרחקתו, בעיקר במצבים הנייחים לזכותה של מכבי נתניה וכן שם דגש מיוחד על סגירתו של המגן דדי בן דיין שמרבה לתמוך בהתקפה ולכבוש שערים.

במכבי מאוכזבים מקצב מכירת הכרטיסים עד כה להתמודדות שהועברה לאצטדיון רמת גן עקב שזרוע החורף באצטדיון בלומפילד. סידור הישיבה של בעלי המנויים הינו: שערים 13 ו-2 בבלומפילד ישבו בשער 2, מנויי שער 8 ישבו בשער 3 ובעלי המנויים לשער 11 בבלומפילד ישבו הערב בשער 4 .

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', אבי יחיאל, איגור טומאסיץ', משה מישאלוב, ליאור ז'אן, דולי ג'ונסון, גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון, מאור בוזגלו, יאניק קאמאנן, איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully