וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: שלף יחליף את מוני פנאן

שחקן העבר מונה למנהל מכבי ת"א: "אני נכנס לנעליים גדולות. קיבלתי ממוני את ברכת הדרך". דני גוט ירכז את מערך הסקאוטינג

מכבי תל אביב הודיעה לפני זמן קצר כי גור שלף, קפטן הקבוצה בעבר, מונה למנהל הקבוצה במקומו של מוני פנאן, שפרש היום (ראשון) רשמית מתפקידו במועדון. "הנהלת מכבי ת"א קיבלה בצער את ההתפטרות של פנאן, לאחר 16 שנות עבודה פוריות ומסורות מאין כמותן, ומאחלת לו הצלחה בכל אשר יפנה", נכתב בהודעה הרשמית מטעם המועדון.

הנהלת הקבוצה קיבלה פה-אחד את מינויו של שלף למחליפו. "אני נכנס לנעליים גדולות", מסר מנהל הקבוצה הנכנס. "קיבלתי ממוני את ברכת הדרך באהבה ובחיבוקים. אני מקווה שאצליח לתרום למכבי כפי שמוני תרם. בהצלחה לכולם".

שלף (34) נולד לתוך עולם הכדורסל כשאביו, עמי שלף ז"ל, היה מכוכבי הפועל תל אביב. שלף גדל בהפועל גבעתיים, אך את ההזמנות הראשונה בבוגרים קיבל דווקא במדי הפועל גבת/העמק בעונת 1992/3, אותה עונה בה מכבי תל אביב איבדה את האליפות. לאחר מכן שיחק שנתיים בעירוני רמת גן. ב-1995/6 חתם בגליל העליון של דיוויד בלאט, וזמן קצר לאחר מכן זומן לראשונה לסגל נבחרת ישראל.

שלף שיחק בגליל עד עונת 1998/9, אז עבר למכבי תל אביב והיה לאחד השחקנים המובילים בקבוצה של עידן פוסט עודד קטש. לאחר פרישתו של נדב הנפלד קיבל שלף את תפקיד הקפטן, אולם מצא את עצמו בעיקר על הספסל. אחד המהלכים המפורסמים בקריירה של שלף היה אותה בלתי נשכחת לדרק שארפ, שהובילה לשלשה המפורסמת מול ז'לגיריס קובנה. בין לבין שימש שלף גם כקפטן נבחרת ישראל והסתבך בפרשיה מביכה, לאחר שהכה אוהד הפועל תל אביב שקילל אותו.

בסיום עונת 2004/5 עזב את מכבי ועבר לשחק שנתיים במדי אנטוורפן הבלגית. הוא התחבר לקבוצה הבלגית כל כך, עד שבקיץ האחרון דיברו עליו כמועמד לאימון הקבוצה. שלף פרש בסוף עונת 2006/7, ובעונה האחרונה שימש כפרשן משחקי ליגת העל בכדורסל בערוץ הספורט.

מינויים נוספים: גוט ראש מחלקת הסקאוט, יורם מנחם מאמן הכושר

עוד הודיעה הקבוצה רשמית על מינויו של דניאל גוט לראש מערך הסקאוטינג, וכן על מינויו המחודש של יורם מנחם למאמן הכושר של הקבוצה.

"אני שמח לחזור הביתה", אמר גוט. "זה אתגר גדול עבורי להיות אחראי במידה רבה על מראה הקבוצה בשנים הבאות. אנו בונים מחלקה חדשה, כנהוג המועדונים הגדולים והמובילים בעולם, שתעסוק בחיפוש אחר כישרונות ושחקנים למכבי תל אביב הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך.

"חשוב להבהיר שלא אעסוק בניתוח וידאו של קבוצות יריבות, אלא בחיפוש מתמיד אחר שחקנים", הוסיף גוט. "מרבית העבודה ואיסוף החומר ייעשו במהלך העונה, כאשר המטרה היא שבסוף העונה המאמן וההנהלה יקבלו רשימה מסודרת ומפורטת של שחקנים שמומלץ לרכוש אותם הן כהשקעה מיידית והן כהשקעה לטווח רחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully