וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאון היה פו

21 נקודות גדולות של ליאון פו עזרו לסלטיקס לנצח את הלייקרס 102:108, אחרי שכמעט שמטו יתרון של 24 נקודות, ולעלות ל-0:2 בסדרת הגמר

העונה החלומית של הסלטיקס הגיעה הלילה (בין ראשון לשני) לשיא חדש, עם ניצחון ביתי 102:108 על הלייקרס, שהעלה את הירוקים ליתרון מבטיח של 0:2 בסדרת גמר ה-NBA. כעת תעבור הסדרה ללוס אנג'לס לשלושת המשחקים הבאים (המשחק השלישי בלילה שבין שני לשלישי ב-4:00), בהם ינסו קובי בריאנט וחבריו לחזור לעניינים, ואולי אפילו לחזור לבוסטון ביתרון של 2:3.

במשך רוב המשחק היה נדמה שהסלטיקס יטיילו לניצחון, אחרי הקרב מורט העצבים בו ניצחו במשחק הראשון, ושמונה דקות לסיום המקומיים אף הובילו ב-24 נקודות, אבל קאמבק מרשים של הלייקרס הקטין את הפיגור לשתי נקודות בלבד בדקות הסיום, לפני שפול פירס הצליח לשמור על עצביו מקו העונשין והוסיף חסימה גדולה על סשה וויאצי'ץ' שהשאירו את הניצחון בעיר השעועית.



פירס, ששיחק 41 דקות למרות הפציעה בברכו במשחק הקודם, סיפק עוד הופעה הירואית עם 28 נקודות ושמונה אסיסטים, והיה כלי הנשק העיקרי של הסלטיקס במחצית הראשונה, בה בנו לעצמם יתרון דו ספרתי וירדו להפסקה ביתרון 42:54. בהמשך זכה פירס לעזרה רבה גם מפו הצעיר, שהקפיד להיות במקום הנכון בזמן הנכון בדרך ל-21 נקודות ב-6 מ-7 מהשדה.

קווין גארנט (17 נקודות ו-14 ריבאונדים) וריי אלן (17 נקודות) עשו את שלהם, רייג'ון רונדו ניהל את המשחק נפלא (16 אסיסטים לצד ארבע נקודות) והירוקים סגרו את הרבע השלישי בריצת 2:15 כדי לברוח ל-61:83. אבל כאמור בשמונה הדקות האחרונות הלייקרס חזרו לעניינים, עם סדרת צליפות של קובי, שסיים עם 30 נקודות (11 מ-23 מהשדה) ושמונה אסיסטים, ושל דרק פישר הבלתי נלאה, שהקטינו ל-102:104 חצי דקה לסיום. אבל אז פירס דאג לקטוע את הקאמבק ושלח את האוהדים המקומיים מרוצים הביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully