וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוב האחד

49 נקודות של קובי סידרו ללייקרס 107:122 על דנבר של אייברסון ואנתוני ו-0:2 בסדרה. דטרויט השוותה ל-1:1 מול פילי, בוסטון ב-0:2 על אטלנטה

שלוש הסדרות האחרונות בסיבוב הראשון של הפלייאוף שעדיין לא השלימו את המשחק השני שלהן נערכו הלילה (בין רביעי לחמישי), וכבר ממחר ייצאו לדרך משחקי 3 בחלק מהסדרות. ההצגה הגדולה של הלילה היתה שייכת לקובי בריאנט, שהתעלה עם 49 נקודות ו-10 אסיסטים בניצחון של הלייקרס 107:122 על דנבר, שהעלה את הקבוצה מלוס אנג'לס ליתרון 0:2 בסדרה. דטרויט, שהובכה על ידי פילדלפיה במשחק הראשון בין השתיים, השוותה את הסדרה ל-1:1 עם 88:105 ביתי על הסיקסרס, בוסטון טיילה ל-0:2 בסדרה על אטלנטה עם 77:96 קליל.

ל.א לייקרס - דנבר 107:122 (הלייקרס מובילים 0:2 בסדרה)

אז העונה הוא התבגר, נרגע, הפך לשחקן קבוצתי ולמועמד המוביל לתואר ה-MVP דווקא בזכות העובדה שמיעט בהצגות אישיות, אבל כשקובי בריאנט תופס יום, אין לו שום סיבה להפסיק לזרוק. מספר 24 פתח את המשחק בטירוף עם 20 נקודות ברבע הראשון, וסיים אותו באותה צורה עם 19 נקודות בשבע הדקות האחרונות, לפני שירד לספסל לקול צהלות האוהדים בסטייפלס סנטר שתי דקות לסיום, כשהניצחון של הלייקרס הובטח.

הנאגטס האמינו בכוחם לחזור לקולורדו במצב של 1:1, אבל הסתבכו ברבע השני וירדו למחצית בפיגור 59:49. ברבע השלישי הצליחו אלן אייברסון וכרמלו אנתוני לצמק את הפער והעמידו אותו על חמש נקודות בלבד, לפני שקובי שוב לחץ על הדוושה והכריע את המשחק בדקות הסיום.

קובי סיים כאמור עם 49 נקודות, באחוזים מדהימים (18 מ-27 מהשדה, 5 מ-9 מהשלוש ו-8 מ-9 מהקו), והוסיף 10 אסיסטים וארבעה ריבאונדים. כוכב המשחק הראשון, פאו גאסול, הסתפק הפעם ב-18 נקודות ו-10 ריבאונדים, לוק וולטון הוסיף 18 נקודות משלו. אייברסון הוביל את הנאגטס עם 31 נקודות ושישה אסיסטים, אנתוני תרם 23 נקודות ומרכוס קמבי רשם שש נקודות ו-17 קרשים.

דטרויט - פילדלפיה 88:105 (1:1 בסדרה)

אחרי שסיפקה את ההפתעה היחידה עד כה בפלייאוף עם ניצחון חוץ מרשים בפאלאס במשחק שפתח את הסדרה, חזרה פילדלפיה לגודל טבעי במשחק השני, אבל היא עדיין יכולה לחזור לעיר אחוות האחים בראש מורם עם שוויון מחמיא בסדרה.

הפיסטונס לא התכוונו לעבור בשתיקה על ההשפלה מהמשחק הראשון, והפעם זכה ראשיד וואלאס המצוין לתמיכה מיתר חבריו לחמישייה. עד המחצית הספיקו המקומיים לפתוח פער של 17 נקודות, תודות לארבעה שחקנים שקלעו בדאבל פיגרס עד הירידה להפסקה, לעומת אחת בלבד אצל הסיקסרס. הזכרונות משמיטת יתרון 15 הנקודות מהמשחק הקודם עדיין היה טרי בראשם של שחקני דטרויט, אבל שתי שלשות של צ'ונסי בילאפס עזרו להם לברוח לפער בלתי מחיק של 28 נקודות, ולפילי נותר רק לנסות ולצמק עד הסיום.

ריפ המילטון הוביל את קלעי המנצחים עם 20 נקודות, שבעה ריבאונדים ושבעה אסיסטים, וואלאס, טיישון פרינס ואנטוניו מקדייס הוסיפו 16 נקודות כל אחד. לו וויליאמס קלע 17 לסיקסרס, אנדרה מילר תרם 14, מתוכן 11 במחצית הראשונה, ואנדרה איגודלה היה נורא עם ארבע נקודות בלבד (1 מ-9 מהשדה).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בוסטון - אטלנטה 77:96 (בוסטון מובילה 0:2 בסדרה)

בחודש האחרון של העונה הרגילה זכה דוק ריברס לתת מנוחה לכוכביו בדקות הסיום של משחקי הסלטיקס, תודות לעובדה שהירוקים הבטיחו לעצמם את יתרון הביתיות לכל אורך הפלייאוף בשלב די מוקדם. למזלו של ריברס, היריבה אותה קיבל בסיבוב הראשון מאפשרת לו לעשות זאת גם כעת.

ההוקס הגיעו לעיר השעועית ללא יומרות מיוחדות, ובעוד שעל הפרקט הניצחון של הסלטיקס לא הוטל לרגע אחד בספק, האוהדים המקומיים הרשו לעצמם להתרכז בשריקות בוז לעברו של מייק ביבי, שהשמיץ אותם לפני המשחק וקרא להם "קהל של הצלחות". בתגובה רשם ביבי משחק חלש במיוחד, והוא עומד כרגע על 4 מ-17 מהשדה בסדרה כולה.

פול פירס הדאיג את יושבי האולם כשצנח לפרקט ברבע הראשון וירד כואב לספסל, אבל חזר לאחר מכן וסיים עם 14 נקודות. קווין גארנט, שקיבל לפני הפתיחה את פרס שחקן ההגנה של העונה, קלע 19 נקודות וקטף 10 ריבאונדים, ריי אלן הוסיף 15 נקודות ורייג'ון רונדו ניצח בדו קרב הרכזים עם 12 נקודות, שמונה אסיסטים, שישה ריבאונדים, ארבע חטיפות ואיבוד בודד. ג'וש סמית ומרווין וויליאמס הובילו את ההוקס עם 13 נקודות כל אחד, ביבי סיים עם 12 (2 מ-7 מהשדה) ואסיסט אחד בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully