וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט ופאאס החליפו מהלומות באימון

לי בוץ

31.10.2006 / 21:31

המתח בהפועל ת"א אחרי ההפסד בדרבי ולפני המשחק מול ראפיד בוקרשט גואה. ברוך דגו: "נקווה להחזיר את הכבוד שלא היה לנו בדרבי"

הפועל ת"א חזרה היום (שלישי) לאימונים מלאים לקראת המשחק מול ראפיד בוקרשט ביום חמישי, במסגרת גביע אופ"א, זאת לאחר שאתמול ערכו השחקנים אימון שיחרור קל.

הלחץ לקראת המשחק, ואחרי ההפסד בדרבי, החל לתת אותותיו ובמהלך האימון החליפו חאבייר פאאס וגילי ורמוט מהלומות והתעמתו. הכל החל אחרי שפאאס תיקל את ורמוט בחריפות וזרק לעברו קללה בספרדית. הקשר לא נשאר חייב, החל לדחוף את הארגנטינאי והעימות התפתח עד ששחקנים מהקבוצה הגיעו כדי להפריד. לאחר התקרית כינס יצחק שום את כל השחקנים במרכז המגרש, ביקש להרגיע את הרוחות ולאחר מכן המשיך האימון כרגיל.

בלי קשר, בקבוצה משתדלים לשים את התבוסה בדרבי מאחוריהם. מאמן הקבוצה, יצחק שום עשוי לערוך שני שינויים בהרכב למשחק מול הרומנים, כשמי שצפויים את מחיר ההפסד בדרבי הם תומר חליבה ולוסיאנו דה ברונו, אותם אמורים להחליף דני בונדר וגילי ורמוט. שחקן נוסף שעשוי לרדת לספסל הוא טל חן, כשבמקרה כזה וואליד באדיר יוסט לעמדת הבלם, איבזיטו אוגבונה יתופקד כחלוץ ואליניב ברדה יחזור לקישור. ברומניה כבר מתכוננים למשחק ושני עיתונאים רומנים נכחו היום באימון וצילמו את שחקני הפועל.

"אני מקווה שאפתח", אמר היום ורמוט לפני האימון ולפני העימות עם פאאס, "אבל בכל מקרה, בדקות בהן אשחק אני מקווה לתרום. הדבר הבסיסי שלא היה לנו בדרבי זה את הרצון והאגרסיביות של מכבי, ואת זה אנחנו צריכים לשפר. הדרבי מאחורינו, למרות שלא שכחנו ולא נשכח אותו בקרוב. עברנו הלאה והתרופה הכי טובה היא ניצחון ביום חמישי, שיספק גם את האוהדים".

ורמוט הוסיף והתייחס לקהל האדום: "אני מקווה שהאוהדים יבואו לחזק אותנו כי רק הם יכולים לתת לנו את התוספת שאנחנו צריכים כדי לנצח. ידוע שהקהל של הפועל ת"א הוא הקהל הכי טוב בארץ ואנחנו זקוקים לו. אם ננצח נהיה חזק בתמונת העלייה לשלב הבא ואני מאמין שאפשר לעשות את זה".

ברוך דגו ביקש לשים את הדרבי מאחור: "נקווה להחזיר לאוהדים את הכבוד שלא היה לנו בדרבי. התחושה בקרב השחקנים בסדר, לא כמו שהיינו לפני המשחק ביום ראשון, אבל בסדר. אנחנו מספיק בוגרים כדי לשים הכל בצד ולהתרכז במשחק הקשה שמחכה לנו ביום חמישי. אנחנו יודעים שביום ראשון זו לא הייתה הפועל שאנחנו מכירים ונעשה הכל כדי לשנות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully