וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירושלים אזלו הכרטיסים למשחק העונה

אסף שקד

31.10.2006 / 14:56

חמישה ימים לפני המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה ונותרו רק 1,000 כרטיסים שנמכרים בכרמל. פרננדז יחמיץ כנראה את המשחק

בירושלים כבר מרגישים טוב מאוד את אווירת משחק העונה, ביום ראשון הקרוב מול מכבי חיפה באיצטדיון טדי. נכון להיום בצהריים (שלישי) נותרו רק כ-2,000 כרטיסים למכירה וזאת חמישה ימים לפני המשחק. הכרטיסים, שהופצו בירושלים, אזלו והאוהדים שגדשו בשעות הצהריים את משרד הכרטיסים "בן נאים", התאכזבו לראות אוהדים אחרים שמכרו כרטיסים במחיר משולש.

חיפה, בה הופצו 2,500 כרטיסים, היא המקום היחידי שבו עדיין ניתן לרכוש כרטיסים למשחק. כמה מאוהדי בית"ר ירושלים כבר הצהירו שיצפינו לכרמל בכדי לקנות כרטיסים ליציעים של הירוקים.

הקשר הצרפתי פבריס פרננדז התלונן אתמול בלילה על כאבי ראש והתייצב לבדיקות בבית החולים. הבוקר הוא הגיע לאימון הקבוצה והצוות המקצועי הורה לו לנוח ביומיים הקרובים. פרננדז עשוי להיעדר מההרכב מול מכבי חיפה ומי שימשיך לתפוס את מקומו הוא הצ'יליאני מילובן מירוסביץ', שהצטיין במשחק האחרון.

במהלך האימון תירגל יוסי מזרחי במשך למעלה מחצי שעה אימון יציאה לנבדל. המאמן שם דגש על כל פרט, במיוחד של שחקני ההגנה שאמורים לשמור על הקו. בסיום האימון שוחח מאמן הכושר טיבריוס דראו עם הקשר דרק בואטנג ואמר לו, "אתה שחקן טוב מאוד, אבל אם אתה רוצה להגיע לרמה של אסיין, אתה חייב לשפר את הכושר הגופני שלך. כרגע אתה מנצל 60 אחוז מהיכולת הפיזית שלך ומספיק אם תנצל 92 אחוז, כדי להיות קשר אחורי ברמה גבוהה". בואטנג קיבל את הדברים של דראו, אך עם זאת היה מעט נבוך מאחר והדברים נאמרו בחדר ההלבשה והאוהדים שעמדו בסמוך הקשיבו לכל מילה.

קרן פניג'ל, ששימשה עד כה כאשת יחסי הציבור של בית"ר ירושלים, תתחיל כבר ביום חמישי הקרוב לנהל את אתר האינטרנט הרשמי של הקבוצה וזאת לאחר שהמנהל הקודם רועי צ'רלין סיים את דרכו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully