וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג גדול לז'נט איגרא בתחרות "איירון מן"

31.10.2006 / 13:09

הטריאתלטית בת ה-61 זכתה במקום הרביעי בהוואי, בשנה השלישית בה היא משתתפת: "אני מתרגשת, בקושי הצלחתי להגיע לפודיום"

ז'נט איגרא, הנציגה הישראלית בתחרות "איש הברזל" שנערכה בקונה שבהוואי סיימה במקום הרביעי בעולם. בקונה התחרתה איגרא עם עוד 1700 אתלטיים, במה שנחשב לתחרות העולמית בדרגת הכוח הקשה ביותר. התחרות כללה 4 ק"מ של שחייה, 180 ק"מ רכיבה על אופניים ו-42 ק"מ נוספים של ריצה.

ז'נט היא הישראלית הראשונה שמתחרה באליפות "איש הברזל", וזו השנה השלישית שהיא מגיעה לתחרות בהוואי. בשנת 2004 זכתה איגרא במקום השלישי, ובשנת 2005 טיפסה למקום השני. השנה היא זכתה במקום הרביעי.

במטרה להשתתף בתחרות כל אתלט צריך קודם כל לנצח בקבוצת הגיל שלו, באחת מתוך 26 תחרויות "איש הברזל" המתקיימות ברחבי העולם. ז'נט הבטיחה את מקומה כאשר ניצחה בתחרות איש הברזל שהתקיימה בדרום אפריקה במרץ האחרון. היא התחרתה בקבוצת גילאי 60-64. איגרא, בת 61 מאילת, החלה את דרכה האתלטית לפני 6 שנים בלבד.

איגרא אמרה לאחר ההישג: "הגעתי לקו הגמר מנופפת בדגל ישראל. אני מתרגשת אחרי זמן רב להגיע לאילת. באופן כללי המרוץ הלך טוב בהתחשב בעובדה שלא הייתי מספיק מאומנת לאירוע. הנזק היה מינימאלי. רק שלפוחיות ברגלים עקב ריצה בנעליים רטובות למשך 5 שעות. היו לי כל כך הרבה שלפוחיות שבקושי הצלחתי לעלות לפודיום ולקבל את הגביע שלי. אני מאוד מצפה להגיע הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully