וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארגני טורניר המאסטרס בפאריז זועמים

31.10.2006 / 11:43

גל הפרישות של הטניסאים הבכירים שמעדיפים לנוח לקראת שנחאי, פגע במכירות הכרטיסים בפאריז. ב-ATP מחפשים פיתרונות

לאטיין דה וירס, יו"ר ה-ATP, הסבב המקצועני לגברים בטניס, נמאס מגל הפרישות של הטניסאים הבכירים מהטורנירים החשובים. נראה שגל הפרישות מטורניר המאסטרס בפאריז שיצא לדרך ביום שני, היה הקש ששבר על גב הגמל.

שבוע לפני טורניר גביע המאסטרס בשנחאי, הודיע פדרר שהוא פורש מפאריז בפעם השלישית ברציפות. הטניסאים שהצטרפו אליו הם: רפאל נדל, דויד נלבנדיאן, איבן ליוביצ'יץ' ואנדי רודיק. חלקם מחלימים מפציעות וחלקם פשוט מותשים ומעדיפים להכין את הגוף לקראת טורניר גמר גביע המאסטרס בשנחאי, הטורניר שמסכם את העונה ובו נמצא הכסף הגדול.

דה וילר הודה שדרוש שינוי בלוח הטורנירים, אבל אמר בנוסף שיש לנקוט צעדים נגד הטניסאים שפורשים מטורנירים כדוגמת המאסטרס בפאריז, רק בגלל שהם מעדיפים לנוח. "לצערי, זו השנה השלישית ברציפות שהטניסאים הבכירים פורשים מטורניר פאריז והקהל המקומי מפספס הזדמנות לראות אותם", אמר דה וילר. אחד ממארגני טורניר פאריז הוא הטניסאי לשעבר סדריק פיולין שאמר: "צריכים לחשוב טוב מה עושים בעתיד. מה שבטוח, הקנסות לא עובדים, צריכים לחשוב על השעיות".

המדורג הבכיר ביותר שנותר בטורניר פאריז הוא ניקולאי דוידנקו הרוסי, לא לילד הזה פיללו מארגני הטורניר, שסך פרסיו עומד על 2.08 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully