וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו זומן לנבחרת ברזיל, רוברטו קרלוס רוצה להיות מאמן

31.10.2006 / 10:56

קשר ברמן ישחק מול שוויץ. רוברטו קרלוס: "אסיים את הקריירה בברזיל". ארה"ב ומכסיקו ישתתפו בקופה אמריקה. קלינסמן: "רוצה לאמן את ארה"ב"

דייגו, קשרה הלוהט של ורדר ברמן מהבונדסליגה, זומן לסגל של נבחרת ברזיל לקראת משחק הידידות שלה מול שוויץ ב-15 לנובמבר. דייגו שיחק בפעם האחרונה בנבחרת ברזיל בגמר הקופה אמריקה לפני שנתיים מול ארגנטינה וכעת הוא יקבל הזדמנות מחודשת להוכיח את עצמו במשחק בבאזל, תחת שרביטו של המאמן החדש דונגה, שלא הפסיד בארבעת המשחקים הראשונים שלו בנבחרת.

רונאלדיניו, רוביניו וקאקה הוזמנו למשחק כצפוי, אבל מי שיישאר בספרד הוא רונאלדו. עם זאת, דונגה טען כי לא צריך להספיד את חלוצה של ריאל מדריד: "הדלת פתוחה בפני כל שחקן, כל עוד הוא מעוניין לייצג את הנבחרת. אנחנו נמשיך לעקוב אחרי כל המועמדים לסגל", אמר המאמן.

מי שעוד נשאר בחוץ הוא אדריאנו, עליו אמר דונגה: "הוא חייב לעזור לעצמו להתרכז בעבודה. אדריאנו צריך לשנות את ההתנהגות שלו, דבר שאפשר לומר גם על רונאלדו".

רוברטו קרלוס, שפרש מנבחרת ברזיל, הצהיר בימים האחרונים: "אסיים את הקריירה שלי בברזיל. לפני כן אעביר עוד כמה שנים באירופה, אתן את עונת הפרישה שלי בברזיל, ואהפוך להיות מאמן, עדיין לא יודע איפה".

ארה"ב תשתתף בקופה אמריקה

נבחרות ארה"ב ומכסיקו ישתתפו בשנה הבאה בטורניר הקופה אמריקה (אליפות אמריקה), כך אמרו מארגני הטורניר שיתקיים בונצואלה. שתי הנבחרות, שמשתייכות בדרך כלל לאיזור של צפון ומרכז אמריקה, יצטרפו ל-10 הנבחרות החברות בהתאחדות הכדורגל הדרום אמריקאית.

נשיא התאחדות הכדורגל בונצואלה רפאל אסקוויבל אמר: "קיבלנו הודעה מהקונקאקאף (התאחדות הכדורגל של צפון ומרכז אמריקה) שנבחרות ארה"ב ומכסיקו ייצגו את האיזור בקופה אמריקה".

אין ספק שיהיה מעניין מאוד לעקוב אחרי השתלבותן של שתי הנבחרות בכדורגל הדרום אמריקאי ומעניין כפליים אם יורגן קלינסמן, מאמנה לשעבר של נבחרת גרמניה, ייאמן את ארה"ב עד אז. הגרמני כבר הצהיר כי הוא מעוניין בתפקיד. בנוסף, אפשר לצפות כי נחיתתה של נבחרת ארה"ב בונצואלה תעורר עניין רב לאור המתיחות הנוכחית בין שתי המדינות, כאשר הנשיא ג'ורג' בוש הוא אחת הדמויות השנואות ביותר בונצואלה כיום.

ארה"ב השתתפה בקופה אמריקה פעמיים, בשנים 1993 ו-1995 כאשר בפעם השניה היא הגיעה לחצי הגמר. מכסיקו השתתפה בכל טורניר של הקופה אמריקה מאז שהוזמנה אליו לראשונה ב-1993.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully