וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתר הסכסוך בין הניקס ללארי בראון

31.10.2006 / 7:45

בהתערבות שטרן יושבה המחלוקת על הפיצוי למאמן, שפוטר במאי. נקע בקרסול לטוני פארקר, שעלול להחמיץ את המשחק מול דאלאס

הסכסוך בין הניו יורק ניקס ללארי בראון נפתר. בהודעה שהוציא קומישינר הליגה, דייויד שטרן, נמסר: "לבקשתי הצליחו הניקס ולארי בראון להגיע להסכם ללא התחייבויות עתידיות. כמו כן, במקרה של סכסוכים עתידיים בין הצדדים, לא יינתן משקל לסכסוך הזה". פרטי ההסכם שאליו הגיעו בראון והניקס עדיין לא נמסרו.

בראון פוטר מהניקס במאי האחרון, ודרש את מלוא שכרו בחוזה שנותר - כ-40 מיליון דולר. הקבוצה סירבה בתואנה שבראון הפר מספר חוקים אתיים, והמאמן התכוון לתבוע אותה. "ההודעה מדברת בעד עצמה", אמר סוכנו של בראון, ג'ו גלאס. "מה שהוחלט מקובל עלינו". בניקס לא הגיבו.

סן אנטוניו מחכה לפארקר

טוני פארקר, הגארד של סן אנטוניו ספרס, נקע את קרסולו באימון הקבוצה ביום שני. על פי הצילומים אין חשש לשבר, אבל הספרס יחכו להתפתחויות, לראות אם יהיה כשיר למשחק הפתיחה מול דאלאס, בלילה שבין חמישי לשישי.

ואפרופו דאלאס, ה-NBA עושה מאמצים לרסן את מארק קיובן. בעלי המאבריקס, שידוע בטמפרמנט החם שלו, נקנס 12 פעמים, בסכום כולל של מעל ל-1.5 מיליון דולר על התנהגותו. בפגישת בכירים בשבוע שעבר נקבע, כי הליגה תפעל להצבת חוקים ורגולציות חדשות באשר להתנהגותם של בעלים. קיובן לא נכח בפגישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully