וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריידי עבר את החזרה הגנרלית

31.10.2006 / 7:25

שבוע לפני המפגש עם הקולטס, הקוורטרבק של ניו אינגלנד הצעיד אותה לניצחון 7:31 במינסוטה. בוש: "אשחק במשחק הבא של הסיינטס"

מינסוטה (3:4) - ניו אינגלנד (1:6) 31:7

ביום ראשון הקרוב זה קורה. ניו אינגלנד פטריוטס מארחים בפוקסבורו את פייטון מאנינג והאינדיאנפוליס קולטס. כרגיל, יהיו שם זיקוקים ותמרות עשן. לקראת המשחק, הקולטס עשו את שלהם עם ניצחון בדנבר, והיה מעניין לראות מה יעשו הפטריוטס מול מינסוטה וייקינגס, שבשבוע שעבר נתנה הצגה גדולה בסיאטל.

אז גם הפאטס עברו את המשוכה הזו, ואפילו ביתר קלות, עם ניצחון 7:31 אחרי יתרון 0:17 במחצית. טום בריידי מסתפק השנה בדרך כלל בטאצ'דאונים של הרצים שלו, אבל במשחק הזה הוא היה וינטאג' בריידי - 371 יארד, ארבעה טאצ'דאונים לארבעה תופסים שונים. ברבע הראשון זה היה רישה קולדוול, בשני בן ווטסון ובשלישי טרוי בראון וצ'אד ג'קסון. הטאצ'דאון היחיד של הוייקינגס נרשם מהחזרת בעיטה של מוולדה מור בתחילת הרבע השלישי. בראד ג'ונסון היה ברוטאלי במיוחד, עם 185 יארד ב-20 מ-33 ושלושה איבודים אוויריים. הוא הוחלף על ידי ברוקס בולינג'ר בתחילת הרבע הרביעי. רק 35 יארד על הקרקע ללורנס מארוני מניו אינגלנד, 22 בלבד לצ'סטר טיילור ממינסוטה.


ומחדשות הליגה:

הפטריוטס אולי ניצחו, אבל מבחינה אישית זה לא היה הלילה של ביל בליצ'יק, מאמן ניו אינגלנד פטריוטס. בנו של בליצ'יק, סטיבן בן ה-19, נעצר בוולת'אם, מסצ'וסטס, עם כמות גדולה של מריחואנה, ויוצמד לו קצין מבחן לחצי שנה.


רג'י בוש מניו אורלינס, שנפצע בקרסולו ונטש את המשחק מול בולטימור (22:35 לרייבנס), אמר כי הפציעה אינה רצינית: "אני מאמין שאשחק כבר במשחק הליגה הקרוב, בטמפה ביי", הודיע הרץ האחורי.

מי שלא ישחק גם השבוע הוא הרץ האחורי של סיאטל, שון אלכסנדר, שלא יתלבש למשחק מול אוקלנד. הסיהוקס ציפו שאלכסנדר, שנותח ברגלו לפני כחודש, יפתח, בעיקר לאור העובדה שהתקדם בהחלמתו, אבל לא ממהרים להציבו במגרש.

למרות מאזן אימה של 7:1, אריזונה קרדינלס הודיעה שתמשיך עם דניס גרין כמאמנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully