וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יילן רוז שוחרר מהניקס

30.10.2006 / 23:12

אייזיאה מצמק את הקו האחורי שלו, אבל ימשיך לשלם מיליונים. כריס קיימן יאריך את חוזהו בקליפרס, אוהד גזען התנצל בפני מוטומבו

הניו יורק ניקס שחררו את הגארד הוותיק ג'יילן רוז, וצימקו את הסגל הרחב שלהם מ-15 (המקסימום המותר) ל-14.

רוז, 33, השיג ממוצעים של 12.7 נקודות ב-26 משחקיו בניקס בעונה שעברה, אחרי שעבר אליה בפברואר מטורונטו ראפטורס. רוז, בעל ותק של 12 שנה בליגה, ירוויח 16.9 מיליון דולר העונה.

המהלך מצמצם את הצפיפות בקו האחורי של אייזיאה, שכולל את סטפון מרבורי, סטיב פרנסיס, נייט רובינסון וג'מאל קרופורד. הניקס יפתחו את העונה בממפיס ביום רביעי.

52 מיליון דולר לקיימן

כריס קיימן האריך את חוזהו בלוס אנג'לס קליפרס בחמש שנים נוספות, תמורת 52.5 מיליון דולר. החוזה החדש, שיחל למעשה ב-2007/08, כשיסתיים חוזהו הנוכחי. הסנטר הבלונדיני קלע 11.9 נקודות בעונה שעברה, ודורג תשיעי בטבלת הריבאונדים עם ממוצע של 9.6. המהלך מסמן את רצינות הכוונות של הבעלים של הקליפרס דונלד שטרלינג, שהיה ידוע במשך שנים ארוכות כקמצן ביותר בליגה, אבל לא התבייש בעונות האחרונות לבנות קבוצה תחרותית ויקרה.

המועמד הבא לקבל הארכה הוא המאמן מייק דאנליבי, שנכנס גם הוא לעונה האחרונה בחוזהו, ואחרי ההצלחות הרבות במועדון, לרבות ההעפלה ההיסטורית לחצי גמר המערב בפלייאוף האחרונות, אין ספק שהוא הוכיח שהוא ראוי לכך.

דיקמבה, סליחה

אוהד אורלנדו מג'יק, שנזרק ממשחק קדם עונה מול יוסטון אחרי שגידף בקללות גזעניות לעבר דיקמבה מוטומבו, שלח לסנטר הוותיק של הרוקטס מכתב התנצלות, ואף הודיע כי יתרום 5,000 דולר לקרן שיבחר השחקן.

דיווחים נוספים

* ממפיס גריזליס מימשה את האופציה של האקים וורוויק, ובשנה הבאה הפורוורד ישלים את שנתו השלישית במועדון.

* טי-ג'יי פורד קרוב לסיכום עם טורונטו ראפטורס בנוגע להארכת חוזהו במועדון.

* הוושינגטון וויזארדס שחררו מהסגל את מייק הול מאוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון; אינדיאנה פייסרס שחררה את ג'ון אדוארדס וג'יימס ווייט; ניו ג'רזי נטס שיחררה את הפורוורד דרווין האם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully