וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - חיפה: המלחמה החלה

אסף שקד

30.10.2006 / 21:21

בפגישה שנערכה בין הנהלת בית"ר למשטרה נקבע כי אוהדי חיפה ימוקמו ביציע הצפוני בטדי על חשבון אוהדי בית"ר. פרננדז ערך משתה

אמש נודע לאוהדי בית"ר ירושלים כי היציע הצפוני, בו הם יושבים באופן קבוע, יופקע לטובת אוהדי מכבי חיפה במשחק בין השתיים שייערך בשבוע הבא, זאת לאחר פגישה בין משטרת ירושלים והנהלת בית"ר שהחליטו על העניין. ההחלטה עוררה זעם רב בקרב אוהדי קבוצת המנורה, שהתקשו לקבל את הבשורה ונקטו במספר צעדים על מנת לשנות את רוע הגזירה. אחד מהם היה פקס, שנשלח הבוקר (שני) על ידי נציגי אוהדים, בו הביעו דרישה לעמוד על זכויותיהם ורצון לשבת ביציע הצפוני.

שמוליק קלדרון, מנהל בית"ר.נט ואחד מיוזמי המכתב אמר: "אני לא רואה סיבה אחת הגיונית למהלך. אוהדי חיפה בשיאם לא הביאו יותר מ-1800 אוהדים לטדי וזה היה בעונת 2004/2005. איך המשטרה מצפה לכמות של מעל 2000 אוהדים דווקא במשחק הזה? בקרית אליעזר מגבילים לנו את כמות הכרטיסים למכירה וממקמים אותנו ביציע הכי מרוחק וחסר השפעה, ובצדק מבחינתם. אני מצפה שבביתנו אנו נחליט היכן ימוקמו אוהדי היריבה, אין זה מתפקידה של המשטרה. היציע הצפוני חשוב לנו מכדי שנוותר עליו בקלות כזו ונעשה את מירב המאמצים להבהיר זאת לראשי הקבוצה ולמשטרת ירושלים. כמובן הכל יעשה ברוח טובה אך בצורה ברורה וחד משמעית ביותר. בימים הקרובים אנו נעשה מספר צעדים נוספים בתקווה שאלו שמחליטים בעניין ישנו את דעתם".

תגובתו של דובר המוליכה, עודד זרגרי, לא אחרה לבוא כשאמר לבית"ר.נט: "נפגשו היום (שני) עם משטרת ירושלים בנוגע לעניין היציע הצפוני. המשטרה סבורה שצפויים להגיע למעלה מאלפיים אוהדי חיפה. כיוון שהיציע המזרחי בחלקו הדרומי קטן מלהכילם אז היציע הצפוני ישמש אותם. הודעה בדבר מקום ישיבתם של מנויי היציע הצפוני תצא בהמשך בצורה מסודרת".

גם שחקני בית"ר נרתמו למאבק. אחד מהם הוא בלם הקבוצה, תומר בן יוסף, שאמר לבית"ר.נט: "היציע הצפוני מהווה חלק בלתי נפרד מהאווירה בטדי. אני לא חושב שצריך לוותר. נגד הפועל תל אביב היציע הזה היה מרכיב משמעותי וחשוב בחזרה שלנו למשחק כשדחף אותנו יחד עם שאר היציעים במהלך כל המשחק. אני בהחלט חושב שהיציע הצפוני צריך להישאר בידי אוהדינו".

פרננדז ערך משתה

אמש קיים פאבריס פרננדס מסיבת יום הולדת במועדון הדאגלאס בהרצליה פיתוח. אל המסיבה הגיעו שחקנים מקבוצות שונות בליגה כגון אלן מסודי ממכבי חיפה, ג'ף טוטואנה ומזואה אנסומבו ממכבי נתניה, ראובן עובד ואסי בלדוט מבני יהודה וכמובן נציגות ירושלמית מכובדת שכללה את אריק בנאדו, גל אלברמן, מיכאל זנדברג, ברק יצחקי, אלירן דנין, כריסטיאן פביאני, רוני גפני, תומר בן יוסף, דרק בואטנג, מילובאן מירוסוביץ' ושמעון גרשון.

בניגוד לתדמית שנוצרה סביב השחקן הצרפתי על פיה הוא בנאדם סגור מאוד, האווירה אתמול במסיבה הייתה טובה והשחקנים של בית"ר הציגו גיבוש יוצא מן הכלל. הזרים של בית"ר ירושלים היו במרכז העניינים כשגם מירוסוביץ' ופרננדס שהיו ביחסים קרירים עד כה- הפכו לחברים טובים מאוד. פרננדס אגב שילם על כל האירוע ודאג לפינוקים רבים.

היום (שני) זכו השחקנים ליום חופשי מאימונים ומחר תחזור הקבוצה לאימונים רגילים במסגרת ההכנות למשחק מול מכבי חיפה. פאבריס פרננדס שהחליק אתמול במקלחת ונחבל מתחת לעיניו, חש היום בכאבי ראש ויתכן כי הוא יקבל מחר (שלישי) מנוחה עד שיחוש טוב יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully