וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אופ"א זה לא פחות חשוב מהדרבי"

לי בוץ

30.10.2006 / 18:23

בהפועל ת"א מנסים להתאושש מהדרבי לקראת המפגש מול ראפיד בוקרשט ביום חמישי. אלימלך: "הפעם נבוא מוכנים". חליבה יירד לספסל

בהפועל ת"א מנסים לחזור לשגרה אחרי ההפסד הכואב בדרבי (3:1), והקבוצה ערכה היום (שני) אימון שחרור קל. השחקנים שלא שיחקו אמש ערכו אימון מלא, ואליהם הצטרפו טל חן, שהורחק לאחר 40 דקות, והשוער שביט אלימלך.

יקיר לוסקי הגיע לאימון על קביים לאחר שהוריד את הגבס מרגלו הימנית. החלוץ, שייעדר לפחות חודשיים נוספים, יודע שבתקופה הזאת, שבה המאמן יצחק שום עורך רוטציה רחבה בהרכב בעקבות עומס המשחקים, הוא יכול היה לקבל דקות משחק ארוכות, מה שהופך אותו למתוסכל עוד יותר. "הפציעה באה לי בזמן הכי לא טוב שיש", אמר לוסקי, "אבל אין מה לעשות, צריך להתגבר ולהמשיך הלאה".

שום ערך אסיפה ארוכה עם השחקנים, ובה עבר איתם על הטעויות שעשו בדרבי לקראת המשחק מול ראפיד בוקרשט ביום חמישי. את האימון עצמו העביר מאמן הכושר רון ציבלין, בעוד ששום העדיף להישאר בחדר ההלבשה ולהתכונן למשחק החשוב בגביע אופ"א. המנכ"ל אריה הרשקוביץ' ניהל שיחות אישיות עם יוסי אבוקסיס וסלים טועמה, ועם הזרים איוון יוליץ', לוסיאנו דה ברונו וחאבייר פאאס.

סלים טועמה מנסה לחשוב קדימה. "אין לנו הרבה זמן לחשוב על ההפסד בדרבי, כי יש לנו משחק חשוב עוד שלושה ימים", אמר הקשר, "לא רק לאוהדים קשה להפסיד בדרבי, גם לנו. צר לי על המשחק, רצינו, עשינו, אבל לפעמים כשרוצים יותר מדי זה לא הולך, וזה מה שקרה. אנחנו צריכים להמשיך הלאה, כי המשחק ביום חמישי חשוב גם למועדון וגם לקהל, ואני מקווה שהאוהדים יבואו לעודד אותנו ולתמוך בנו כמו בדרבי. אנחנו צריכים להתנתק קצת מהליגה ולהתרכז באירופה, ואני מאמין שביום חמישי ניראה הרבה יותר טוב. צריך להרים את הראש ולהמשיך לתת את הכל, למרות שגם אתמול נתנו את הכל. אין שחקן שבא לדרבי ולא רוצה לנצח".

אלימלך: "אני קורא לאוהדים לבוא ולעודד"

גם הראש של שביט אלימלך נמצא כבר במשחק הבא. "ביום חמישי יש משחק לא פחות חשוב מהדרבי, אם לא יותר חשוב, ואנחנו עם הפנים קדימה", אמר השוער הוותיק, "נגד בוקרשט צריך לתת קצת יותר כי זה משחק של להיות או לחדול - בליגה עוד אפשר לתקן, באירופה לא. זה המשחק הכי קריטי שלנו בשלב הבתים, ורק ניצחון יפצה את האוהדים המאוכזבים שלנו. אני קורא לאוהדים לבוא ולהגיע לאיצטדיון. אנחנו צריכים אותם, וכבר הוכח בעבר שאנחנו לא יכולים בלי הדחיפה שלהם. לגבי הליגה אני לא דואג, אני יודע שאנחנו עוד נפצה אותם".

בעקבות דבריו של אמש של יוסי אבוקסיס, שההכנה המנטלית לדרבי הייתה לקויה, אמר שביט: "נעשה הכל כדי להיות מוכנים מנטלית ליום חמישי. זה לא יהיה קל, כי מצפה לנו משחק מאוד קשה".

תומר חליבה ישלם את המחיר על היכולת החלשה מול מכבי, ויירד לספסל מול ראפיד. את מקומו בהרכב יתפוס דני בונדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully