וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכים להמראה

רומן רוזנבלט

31.10.2006 / 9:04

האלופה נחתה וערכה אימון ראשון בגלזגו. דוידוביץ' ואולארה צפויים לפתוח, קייסי ייעדר. רוני לוי: "אנחנו מסוגלים ליצור רצף"

ברני ארדוב

מכבי חיפה ערכה אתמול את האימון הראשון השבוע והאחרון על אדמת ישראל, והמריאה הבוקר (שלישי) לסקוטלנד. במהלך האימון גלש שלומי ארבייטמן בצורה גסה לרגליו של מאור מליקסון, ובין השניים התפתחה תגרה קצרה. בסופו של דבר המכות הופסקו, והשניים לחצו ידיים.

האלופה נחתה היום (שלישי) אחר הצהרים בסקוטלנד וערכה הערב אימון ראשון בגלזגו. ניר דוידוביץ' התאמן, חרף הכאבים וצפוי לשחק ביום חמישי, ייתכן עם סד מיוחד. גם הבלם רפאל אולארה, שהתאושש מפציעתו, התאמן וצפוי לפתוח בהרכב. אדורם קייסי אמנם התאמן היום, אך אינו כשיר ולא צפוי להיות בהרכב הפותח של רוני לוי מול הריינג'רס. מחר (רביעי) תקיים הקבוצה מסיבת עיתונאים ואימון מסכם באיצטדיון אייברוקס, שצפוי להיות מלא ב-50 אלף אוהדים.

"אנחנו בתקופה לא טובה, אבל אסור להתרגש"

האב הטרי יניב קטן אמר לפני האימון: "עכשיו אנחנו חייבים להיות מרוכזים. היו לי, יותר נכון לאשתי, מספר ימים קשים, אבל זה מאחורינו". לגבי המצב של הקבוצה אמר קטן: "אני חושב שאין מה להסתיר. אנחנו בתקופה לא טובה, אבל אסור להתרגש יותר מדי. זה דבר שקורה בכל העולם. קבוצה לא יכולה לשמור על מאה אחוז כל הזמן. נצטרך לעלות עם הרבה ביטחון וגאווה מול גלזגו, חודש אחד לא טוב לא צריך להלחיץ. אני לא חושב שהעומס משפיע עלינו, עם סגל כמו שיש למכבי חיפה, עומס לא יכול להוות תירוץ. זה המצב ואפשר לתקן, אם לא בחמישי אז בראשון".

מאמן הקבוצה, רוני לוי, אמר: "השחקנים שלי מבינים את המשמעות של משחקים מהסוג הזה באירופה. ריינג'רס היא קבוצה מאוד קשה, שנצטרך להתכונן אליה בהתאם. לשחקנים יש מוטיבציה גבוהה, במיוחד בגלל שמדובר באייברוקס, איצטדיון עם 50 אלף איש. אנחנו לא מתייחסים לתוצאות האחרונות של ריינג'רס, זה קורה שגם בליגה עושים תיקו. זו קבוצה מאוד חזקה עם מסורת גדולה".

לגבי ההידרדרות בליגה אמר לוי: "אני ער למצב של מכבי חיפה, אבל בשלב זה מוקדם להסיק מסקנות. את הכסף סופרים במדרגות בסוף השנה. אני מאמין בדרך שלי ובסגנון שלי ומאמין שיהיה בסדר. למעשה יוצאת לנו סדרה מאוד קשה של משחקים מבחינת לוח הזמנים. יהיה מאוד קשה לסיים משחק אינטנסיבי באירופה וליפול למשחק קשה נוסף בליגה מול בית"ר ירושלים. התפקיד שלנו הוא להגיע כמה שיותר מוכנים פיזית למשחקים האלה".

מה יהיה עם מגרלשוילי?

ניר דוידוביץ' ורפאל אולארה, שחזרו להתאמן עם הקבוצה, צפויים לשחק בסקוטלנד, כשאדורם קייסי עדיין לא כשיר וקיים סיכוי קלוש שיהיה בסגל למשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון. בקבוצה עושים מאמצים להכשיר אותו למשחק, במיוחד לאור העובדה כי חיים מגרלשוילי טרם החליט אם להגיע לחתונת אחיו או למשחק של קבוצתו.

לקראת משחק הבית הבא של חיפה באירופה, מול פרטיזן, כרגע ההערכה היא שגם במשחק הזה בלומפילד יהיה מלא, כשנותרו כ-3,000 כרטיסים בלבד למכירה למשחק הזה.

ריינג'רס מפחדת מחיפה

במקביל להכנותיה של מכבי חיפה לקראת הנסיעה לסקוטלנד, גם בריינג'רס מנסים להתאושש מהמשבר בליגה לפני מפגש המובילות בבית א' בגביע אופ"א. בתקשורת הסקוטית עסקו בימים האחרונים בהשוואות בין הקבוצות, כשישנו קו דמיון אחד מאוד ברור, מדובר בשתי קבוצות גדולות בארצן, שמשחקות היטב באירופה, אך לא מצליחות להביא את העניין לידי ביטוי בליגה המקומית.

"אם קבוצות כמו מאת'רוול ואברדיין יכולות לנצח באייברוקס, מי ערב לכך שמכבי חיפה לא תוכל?", מפצירים בעיתונות הסקוטית. חלוץ ריינג'רס, קריס בויד, אמר היום (שני): "בסופו של יום, הכל תלוי בנו ואנו אלה שצריכים להתגבר על הלחץ ולהראות שאנחנו קבוצה טובה. בינתיים זה לא קורה וכמובן שאנחנו מאוכזבים. אולם הצלחנו לחזור לעצמנו מול ליבורנו ובאם ננצח את מכבי חיפה מצב הרוח יעלה שוב. בליגה לאחרונה היו לנו משחקים לא טובים, אבל עוד יבואו ימים טובים בהם נשיג 3 נקודות ואני מקוה שזה יקרה כבר ביום חמישי".

עדכון ראשון: 30.10.06, 16:53
עדכון אחרון: 31.10.06, 09:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully