וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביליץ' פרסם את הסגל לישראל: "קשה יותר מאנגליה"

30.10.2006 / 15:57

אין שינויים בסגל של מאמן קרואטיה, שחושש מהמשחק במוקדמות היורו שייערך בר"ג ב-15.11. 5,000 מנויים כבר נמכרו למשחק

מאמן קרואטיה, סלאבן ביליץ', פירסם את סגל נבחרת קרואטיה לקראת המשחק מול ישראל ב-15 בנובמבר, באיצטדיון ר"ג. המאמן הקרואטי לא משנה דבר בסגל שניצח את אנגליה בזאגרב, לקראת מפגש הפסגה עם נבחרתו של קשטן, כאשר לשתי הנבחרות 7 נקודות.

"התחלנו טוב, אבל עכשיו מצפה לנו מבחן קשה מול קבוצה שלא הפסידה במשך 13 משחקים רצופים, וחוץ מזה יש להם יתרון כי הם משחקים שוב בבית", אמר ביליץ' במסיבת העיתונאים. "לישראל נבחרת מכובדת ואני מצפה למאבק קשוח יותר מזה שהיה לנו במוסקבה, או נגד אנגליה בזאגרב".

הסגל הקרואטי:

שוערים: סטיפה פלטיקוסה (שחטיור דונייצק), ודראן רוניה (בשיקטאש).

הגנה: דאריו סימיץ' (מילאן), אנטוני סריץ' (פנאתנאייקוס), רוברט קובאץ' (יובנטוס), יוסיף סימוניץ' (הרטה ברלין), הרבויה וייץ' (טומסק), דאריו קנזוויץ' (ליבורנו), ודראן קורלקה (דינמו זאגרב).

קישור: ניקו קובאץ' (זלצבורג), יארקו לאקו (מונאקו), מארקו באביץ' (באייר לברקוזן), דאריו סרנה (שחטייאר דונייץ), מילאן ראפיץ' (סטאנדר ליאז'), ניקו קראנצ'ר (פורטסמות), לוקה מודריץ' (דינמו זאגרב).

התקפה: איבן קלאסניץ' (ורדר ברמן), מלאדן פטריץ' (באזל), איביצ'ה אוליץ' (צסק"א מוסקבה), בוסקו באלאבן (קלאב ברוז'), אדוארדו דה סילבה (דינמו זאגרב).

5,000 מנויים כבר נמכרו לקראת קרואטיה

יו"ר ההתאחדות, איצ'ה מנחם, נפגש עם נציגי הוועד האולימפי והציג בפניהם את הצרכים של הנבחרת האולימפית לאליפות אירופה בקיץ בהולנד.

המנכ"ל, חיים צימר, דיווח על ההכנות למשחק נגד קרואטיה (15.11.06), ומסר שקרוב ל-5,000 מנויים כבר נמכרו. כמו כן תחל ההתאחדות ב- 1.11.06 בשיווק כרטיסים בודדים למשחק נגד קרואטיה. ההתאחדות הקרואטית העבירה מסר שכמה מאות אוהדים יגיעו עם הנבחרת הקרואטית לארץ. המשחק נגד קרואטיה יחל בשעה 19:00 וההתאחדות מצפה לאצטדיון מלא.

חברת פלאפון תשלם להתאחדות סך של מאות אלפי ש"ח, תמורת פעולות קידום מכירות במשחקי הבית הקרובים של הנבחרת נגד קרואטיה, אנגליה ואסטוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully